آل استار ان بی ای 2024
آل استار ان بی ای 2024
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آل استار ان بی ای 2024

IMDB
7.5 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    458 بار

  • آل استار شنبه شب

    اشتراک

    مسابقه چالش مهارتی - مسابقه سه امتیازی - رقابت استف و سابرینا - دانک کانتست

  • بازی آل استار کنفرانس غرب مقابل کنفرانس شرق

    اشتراک

آل استار ان بی ای NBA All Star 2024

بازی آل استار ان بی ای 2024 یک بازی نمایشی است که در 18 فوریه 2024 برگزار می‌شود. این هفتاد و سومین دوره از بازی آل استار ان بی ای است. میزبان این مسابقات، ایندیانا پیسرز در گینبریج فیلدهوس خواهد بود.

این دومین بار است که ایندیاناپولیس میزبان بازی آل استار خواهد بود. آخرین باری که این بازی در این شهر انجام شد در سال 1985 در هوزیر دام بود.

در بازی آل استار امسال بازگشت به فرمت کنفرانس شرق مقابل کنفرانس غرب را که آخرین بار در سال 2017 استفاده شده بود، مشاهده خواهیم کرد. این بازی برای بیست و دومین سال متوالی توسط TNT پخش خواهد شد. رای گیری ستاره ها در 19 دسامبر 2023 آغاز شد و در 20 ژانویه 2024 به پایان رسید.

همانطور که در سال های گذشته اتفاق افتاده بود، فهرست اسامی بازیکن های آل استار از طریق یک فرآیند رای گیری انتخاب شد. بازیکنان شروع کننده توسط هواداران، رسانه ها و بازیکنان فعلی ان بی ای انتخاب شدند. طرفداران 50 درصد آرا و بازیکنان و رسانه های ان بی ای هر کدام 25 درصد آرا را تشکیل دادند.

شروع کننده های بازی آل استار در 25 ژانویه 2024 معرفی شدند.

تایربس هالیبرتون از ایندیانا پیسرز و دبمبن لیلارد از میلواکی باکس به عنوان گاردهای اصلی در شرق معرفی شدند.

یانیس آنتتوکومپو از میلواکی باکس و جیسون تبتوم از بوستون سلتیکس به عنوان شروع کننده های جلو زمین در شرق انتخاب شدند. جوئل امبید از فیلادلفیا سونتی سیکسرز نیز در تیم شرق حضور خواهد داشت.

در غرب، لوکا دانچیچ از دالاس موریکس و شی گیلئوس الکساندر از اوکلاهما سیتی تاندر به عنوان اولین بازیکن ها در عقب زمین انتخاب شدند. در جلوی زمین، کوین دورنت از فنیکس سانز و لبران جیمز از لس آنجلس لیکرز در تیم غرب حضور خواهند داشت. نیکولا یوکیچ نیز به عنوان سنتر تیم غرب در این بازی حضور خواهد داشت.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!