میلواکی باکس – شیکاگو بولز (راند اول پلی آف 2022)
میلواکی باکس – شیکاگو بولز (راند اول پلی آف 2022)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

میلواکی باکس – شیکاگو بولز (راند اول پلی آف 2022)

IMDB
8.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2131 بار

راند 1 پلی آف 2022

با ورود به آخرین روز فصل عادی، میلواکی باکس فقط باید کلیولند کاوالیرز را شکست می داد تا رتبه دوم کنفرانس شرق را حفظ کند. در عوض، آنها به همه بازیکنان اصلی استراحت دادند و با شکست در آن بازی در رتبه سوم قرار گرفتند.

با توجه به قرار گرفتن باکس در رتبه سوم، آن ها باید در راند اول پلی آف مقابل بولز قرار بگیرند. در حالی که بسیاری از دیدن کار مدافع عنوان قهرمانی در دیدار پایانی تعجب کردند اما شاید با توجه به اینکه باکس در هر چهار مسابقه فصل عادی مقابل بولز، موفق به کسب پیروزی های راحتی شده، قابل درک باشد.

با رهبری یانیس آنتتوکومپو و تجربه فراوان آن ها در پلی آف، باکس احساس اطمینان می کند که می تواند به تسلط خود بولز ادامه دهد.

باکس و بولز

شیکاگو در بخش قابل توجهی از فصل بهترین رکورد را در شرق داشت اما در 15 بازی از 22 بازی آخر خود شکست خورد. لانزو بال یکی از مهره های اصلی بولز، از 14 ژانویه به دلیل پارگی مینیسک زانوی چپش بازی نکرده است و در ادامه فصل هم در دسترس نیست.

آن ها رکورد 21-2 را مقابل چهار تیم برتر کنفرانس ثبت کردند که در نوع خود امار ضعیفی محسوب می شود.

شاید بزرگترین مشکل بولز این باشد که آنها یکی از بدترین تیم های دفاعی لیگ پس از استراحت ستاره ها بودند و به ازای هر 100 مالکیت 117.9 امتیاز کسب کردند.

این خبر بدی مقابل باکس است که در حملات توسط ستاره یونانی خود بسیار زهردار ظاهر می شود. یانیس آنتتوکومپو که 26.8 امتیاز، 13.5 ریباند و 5 پاس منجر به گل در هر بازی با 55.7 درصد شوت در دیدارهای فصل عادی خود ثبت کرده است، مطمئنا مشکل اصلی بولز در این سری خواهد بود.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!