آل استار ان بی ای 2022
آل استار ان بی ای 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی
بزودی...
تریلر

آل استار ان بی ای 2022

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    4750 بار

آل استار ان بی ای NBA All Star 2022

بازی آل استار ان بی ای یک بازی نمایشی است که در 20 فوریه 2022 در طول فصل 2021–2022 برگزار می شود. این مسابقات هفتاد و یکمین دوره آل استار ان بی ای خواهد بود.

مسابقات آل استار توسط کلیولند کاوالیرز در Rocket Mortgage FieldHouse میزبانی خواهد شد. این سومین باری خواهد بود که منطقه کلیولند میزبان بازی آل استار است. (اولین بار در سال 1981 و آخرین بار در سال 1997)

مانتی ویلیامز، مربی فینیکس سانز، در 30 ژانویه به عنوان سرمربی تیم لبران انتخاب شد. اریک اسپولسترا، مربی میامی هیت نیز در 6 فوریه به عنوان سرمربی تیم دورنت برگزیده شد.

بازیکن های ترکیب اصلی آل استار در 27 ژانویه 2022 معرفی شدند. تری یانگ از آتلانتا هاکس و دمار دروزن از شیکاگو بولز به عنوان شروع کننده های تیم شرق انتخاب شدند. کوین دورنت از بروکلین نتس و یانیس آنته توکومپو از میلواکی باکس و جوئل امبید از فیلادلفیا سونتی سیکسرز دیگر بازیکنانی هستند که از کنفرانس شرق در ترکیب اصلی آل استار حضور خواهند داشت.

جا مورنت از ممفیس گریزلیز، استفن کری و اندرو ویگینز از گلدن استیت وریر و لبران جیمز از لس آنجلس لیکرز منتخب ستاره های کنفرانس غرب هستند که به همراه نیکولا یوکیچ، MVP فصل گذشته از دنور ناگتس در آل استار حضور خواهند داشت.

ذخیره‌های کنفرانس غرب شامل دوین بوکر از فینیکس سانز، لوکا دانچیچ از دالاس موریکس، رودی گوبر از یوتا جز، دریماند گرین از گلدن استیت وریرز، داناوان میچل از یوتا جز،  کریس پال از فینیکس سانز و کارل آنتونی تاونز از تیمبرولوز مینه سوتا هستند. هم چنین ذخیره های کنفرانس شرق شرق شامل جیمی باتلر از میامی هیت، داریوس گارلند از کلیولند کاوالیرز، جیمز هاردن از فیلادلفیا سونتی سیکسرز، زک لاوین از شیکاگو بولز، کریس میدلتون از میلواکی باکس، جیسون تیتوم از بوستون سلتیکس و فرد ون ولیت از تورنتو رپترز هستند.

شما میتوانید مسابقات آل استار ان بی ای 2022 را به صورت کامل در موتوراسپورتیو تماشا و دانلود کنید. هم چنین می توانید به آرشیو مسابقات آل استار از سال 2010 تا 2021 از طریق این لینک دسترسی پیدا کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!