قوانین و مقررات سایت

رسانه ورزش ، موتور و خودرو

قوانین و مقررات سایت

کاربر گرامی، برای عضویت در وب سایت موتوراسپورتیو، لطفا قوانین استفاده از آن را به‌ دقت مطالعه فرمایید. توجه نمایید که آغاز عضویت و شروع استفاده شما از این وب‌ سایت، به منزله موافقت شما با قوانین اعلام ‌شده برای استفاده از آن می باشد.

قوانین کاربری

  1. برای ثبت نام در سایت، درج ایمیل و شماره تماس واقعی و معتبر کاربران ضروری است.
  2. جهت دسترسی به نمایش محتوای مورد نظر، کاربر باید برای خرید اشتراک اقدام نماید. خرید اشتراک در واقع به منزله خرید دسترسی به محتواهای موتوراسپورتیو می باشد.
  3. موتوراسپورتیو در صورت مشاهده هرگونه اقدام نامتعارف برای دسترسی یا خرید اشتراک، این حق را دارد که این اقدامات غیرمجاز را متوقف و در ادامه اشتراک کاربر خاطی را لغو کند.
  4. .در حال حاضر کاربران می توانند با اینترنت نیم ‌بها از تمامی خدمات سرویس موتوراسپورتیو بهره ‌مند شوند. (ترافیک اینترنت برای تماشا یا دانلود فیلم در موتوراسپورتیو بر روی تمامی اپراتورها به صورت نیم‌ بها محاسبه خواهد شد.) اگر مشاهده کردید که اینترنت نیم بها برای شما محاسبه نمی گردد، از طریق اپراتور و ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) خود پیگیری کنید و یا شکایت خود را از 195.cra.ir ثبت کنید. در صورتی که هنگام تماشای فیلم در سرویس موتوراسپورتیو، فیلترشکن شما روشن باشد ترافیک اینترنت برای شما تمام بها محاسبه خواهد شد.
  5. تعداد محتواهایی که کاربران با خرید اشتراک به آنها دسترسی پیدا می کنند ممکن است پیش از پایان مدت اعتبار اشتراک، تغییر یافته و فیلم ها یا سریال هایی به مجموع محتواها اضافه یا از آن حذف گردد. همچنین ممکن است با تغییر مکان جغرافیایی خود به سایر کشورها، دسترسی به تعدادی از محتواها که اجازه نشر در خارج از کشور ندارند را از دست بدهید.
  6. استفاده از سرویس موتوراسپورتیو هیچگونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود بر روی سایت شامل فیلم ‌ها و سریال‌ ها، فروش و انتشار یا پخش عمومی این محتوا برای کاربر ایجاد نمی ‌کند.
  7. موتوراسپورتیو این حق را دارد که در صورت نیاز تغییراتی در قوانین ایجاد کرده یا مانع دسترسی به بعضی از قسمت های سرویس یا همه سرویس بطور موقت یا دائمی شود.
  8. محتوای ارائه شده بر روی سایت موتوراسپورتیو با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار می ‌گیرد. بنابراین موتوراسپورتیو هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات نرم ‌افزاری و سخت ‌افزاری وارده به کامپیوتر و گوشی هوشمند کاربر ندارد.
  9. موتوراسپورتیو با داشتن تنوع محتوایی این اختیار را به کاربر داده است تا خود طبق علایق و سلایق شخصی و اجتماعی خود، فیلم مورد نظر خود را تماشا نماید، ما هیچ تضمینی بر اعتبار آنها و تاثیر مثبت یا منفی آنها بر مخاطب نخواهیم داشت.
  10. هر کاربر فقط مجاز به ایجاد یک شناسه کاربری ‌‌بوده و  مجاز نیست اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد. در صورتی که کاربر اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار دهد، مسئولیت هر گونه مشکلی که به واسطه این امر رخ دهد به عهده کاربر است.
  11.  در صورت بروز شرایط اضطراری و خارج از کنترل همچون زلزله، سیل و غیره که قطع سرویس و ارائه خدمات را به همراه داشته باشد، قرارداد فیمابین موتوراسپورتیو و کاربران تا رفع مشکل و وضعیت اضطراری به صورت معلق باقی می ‌ماند و پس از بازگشت به شرایط عادی از سر گرفته می‌ شود.
  12. در خصوص هر گونه خرید اشتباه در موتوراسپورتیو، تمامی ضرر زیان ‌ها به عهده کاربر ‌‌است و هزینه اشتراک خریداری شده از سوی کاربر به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و هیچ مسئولیتی در قبال بازگرداندن وجه دریافت شده، متوجه موتوراسپورتیو نخواهد بود.
  13. هر کاربر موتوراسپورتیو امکان نمایش تنها یک پخش و دانلود همزمان خواهد داشت.
  14. کاربران می توانند از طریق بخش تماس با ما، شکایات یا درخواست های خود را به مدیران و یا هماهنگ کننده های وب سایت اعلام کنند.
  15. درج کلمات تهدید آمیز و توهین آمیز و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی، مطالب مبتذل، و یا حتی مطالب قابل اعتراضی که باعث ترغیب به انجام رفتارهایی شامل اعمال مجرمانه شود و همچنین تبلیغ چه با وجود درج لینک و چه درج اسم ممنوع می باشد و عواقب ناشی از این عمل بر عهده کاربر می باشد و موتوراسپورتیو هیچ مسئولیتی در قبال درج این نظرات ندارد. و همچنین درج هرگونه نظر مخالف قوانین و مقررات کشور در وب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  16. هرگونه استفاده از سرویس کاربری وب سایت در جهت اهداف سیاسی و جعل هویت و … ممنوع است.
  17. کاربر مجاز نیست که در هر زمانی، درخواست حذف شدن اکانت کاربری (با تمامی مشخصات) و محدود شدن آن را داشته باشد و تمام این موارد فقط با صلاحدید پشتیبانی سایت انجام خواهد شد.
  18. درج هر گونه اطلاعات شخصی و لینک گروه های تلگرام، واتس اپ و غیره در قسمت دیدگاه ها ممنوع است

قوانین کلی

* وب‌ سایت موتوراسپورتیو، یک رسانه تخصصی در حیطه موتوراسپورت و خودرو است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. این وب‌ سایت ‌به عنوان یک مرجع الکترونیکی، تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاکم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آنها می‌داند.

  1. هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد و و طبق ماده ۱۲ از فصل سوم قانون جرایم رایانه ای مصوب مجلس شورای اسلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.
  2. این سایت ضمن احترام به حقوق کاربران، خود را مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین اقدام نماید.
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!