آل استار ان بی ای 2023
آل استار ان بی ای 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آل استار ان بی ای 2023

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1326 بار

آل استار ان بی ای NBA All Star 2023

آل استار ان بی ای یک بازی نمایشی است که در 19 فوریه 2023، در سی امین سالگرد اولین بازی آل استار در سالت لیک سیتی در سال 1993 برگزار می شود. مسابقات امسال هفتاد و دومین دوره این رویداد خواهد بود که به میزبانی یوتا جز در ویوینت آرنا برگزار خواهد شد.

مایکل مالون از دنور ناگتس و جو ماتزولا از بوستون سلتیکس به ترتیب به عنوان سرمربی تیم لبران و تیم یانیس انتخاب شدند.

همانند سال های گذشته، فهرست اسامی بازی های آل استار از طریق یک فرآیند رای گیری انتخاب شد. طرفداران می توانند از طریق وب سایت ان بی ای و همچنین از طریق اکانت گوگل خود رای دهند.

بازیکنان شروع کننده توسط هواداران، رسانه ها و بازیکنان فعلی ان بی ای انتخاب شدند. طرفداران 50 درصد آرا را تشکیل دادند و بازیکنان و رسانه های ان بی ای هم هر کدام 25 درصد آرا را تشکیل دادند.

بازیکنان ال استار

شروع کنندگان بازی آل استار در 26 ژانویه 2023 معرفی شدند. کایری اروینگ از بروکلین نتس (که در 6 فوریه به دالاس موریکس ترید شد) و داناوان میچل از کلیولند کاوالیرز به عنوان گاردهای اصلی شرق معرفی شدند.

جیسون تیتوم از بوستون سلتیکس و کوین دورنت از بروکلین نتس (که در 8 فوریه به فینیکس سانز ترید شد) شروع کننده های جلوی زمین در تیم شرق هستند. یانیس آنتتوکومپو از میلواکی باکس نیز چهار بازیکن نام برده شده را در تیم شرق یاری خواهد کرد.

ترید دورنت و اروینگ به تیم های کنفرانس غرب به این معنی است که تنها 3 نفر از 5 شروع کننده شرق، نماینده تیم های شرق خواهند بود.

علاوه بر این، استفن کری از گلدن استیت وریرز و لوکا دانچیچ از دالاس موریکس به عنوان اولین بازیکنان تیم غرب انتخاب شدند. در جلوی زمین، لبران جیمز از لس آنجلس لیکرز، نوزدهمین حضورش در آل استار را تجربه می کند.

زایان ویلیامسن از نیواورلینز پلیکانز و نیکولا یوکیچ از دنور ناگتس از دیگر شروع کننده های تیم کنفرانس غرب هستند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!