بهترین های لبران جیمز
بهترین های لبران جیمز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های لبران جیمز

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1897 بار

  • بازی ششم فینال کنفرانس شرق 2012 - میامی هیت و بوستون سلتیکس

    اشتراک

    تنها یک باخت کافی بود تا لبران هم چنان در حسرت قهرمانی بماند. یک باخت به دور از گذراندن یک تابستان دیگر برای گوش دادن به بحث های رسانه ای که آیا او آنچه را که برای کسب عنوان قهرمانی لازم است را دارا است یا خیر؟ تنها یک باخت فاصله دارد تا دیگر هرگز با ام جی مقایسه نشود. مطمئناً میراث او در خطر بود اما...

  • بازی هفتم فینال ان بی ای 2016 - کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    دانک روی سر کلی و دریماند در کوارتر اول، بلاک و درماندگی کری در کوارتر دوم، پرتاب سه امتیازی در پنج دقیقه مانده به پایان و در نهایت آن بلاک تاریخی...

  • بازی ششم فینال ان بی ای 2016 - کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    هنگامی که لبران در اواخر بازی پس از لی آپ خود بر سر کری فریاد کشید، سری 3-1 دیگر وجود نداشت. شاه برخاسته بود.

  • بازی پنجم فینال ان بی ای 2016 - کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    لبران با ورود به بازی 5، تنها یک باخت تا شکست در سومین فینال متوالی خود فاصله داشت اما او این اجازه را نداد. او با 36 امتیاز، 12 ریباند، 4 پاس منجر به گل، دو توپ ربایی و دو بلاک به کوارتر چهارم رفت. اگر او در این بازی تعویض نمی شد، احتمال زیادی وجود داشت که از 50 امتیاز عبور کند.

  • بازی هفتم فینال ان بی ای 2013 - میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز

    اشتراک

    هرکسی که بازی تعیین کننده فینال NBA 2013 را تماشا کرده باشد، عملکرد خیره کننده لبران را به یاد می آورد. در آن زمان، آن بازی بهترین بازی او در مهم ترین بازی فصل بود. با این حال، آمار او نمی تواند تأثیر او را در تمام جنبه های مسابقه بازگو کند. لبران تنها دو ترن اور در بازی داشت و کوای لنرد را در 19 امتیاز نگه داشت.

  • بازی پنجم فینال کنفرانس شرق 2007 - کلیولند کاوالیرز و دترویت پیستونز

    اشتراک

    با گذشت چهار سال از دوران حرفه‌ای‌اش، واضح بود که لبران دارای پتانسیلی بیش از تبلیغاتی که به او لقب «وارث جردن» داده بود، است. در 16 دقیقه مانده به پایان ، جیمز 29 امتیاز از 30 امتیاز کلیولند را به دست آورد که شامل 25 امتیاز نهایی تیم در 11 از 13 شوت بود. او در 9 ثانیه باقی مانده با یک دانک بازی را به وقت اضافه برد و سپس بازی را در وقت اضافه دوم با یک لی آپ در دو ثانیه مانده به پایان تمام کرد.

  • فصل عادی ان بی ای 2005 - کلیولند کاوالیرز و تورنتو رپترز

    اشتراک

    یک سال پس از تبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ NBA با کسب 40 امتیاز، لبران تبدیل به جوان‌ترین بازیکنی شد که بیشتر از 50 امتیاز کسب کرده است.

  • بازی سوم فینال کنفرانس شرق 2015 - کلیولند کاوالیرز و آتلانتا هاکس

    اشتراک

    با مصدومیت کایری اروینگ و کوین لاو، لبران دست به آتش بازی زد. البته لبران ده شوت اول خود در بازی را از دست داد و نیمه اول را با 10 امتیاز به پایان رساند. از آنجا گرم شد، در در کوارتر سوم 15، در کوارتر چهارم 7 و در وقت اضافه 5 امتیاز کسب کرد. با این حال لبران توانست به روش‌های دیگر تسلط خود به بازی را ثابت کند، زیرا او با 18 ریباند و 13 پاس منجر به گل تریپل دابل به ثبت رساند.

  • فصل عادی ان بی ای 2014 - میامی هیت و شارلوت هورنتس

    اشتراک

    بعد از اتمام نیمه با 24 امتیاز، او در کوارتر سوم موفق به کسب 25 امتیاز شد. در این بازی لبران عملکرد خیره کننده ای در پرتاب های 3 امتیازی داشت و همین امر باعث شد با کسب 61 امتیاز در بازی، بهترین رکورد دوران بازی خود از نظر امتیازآوری را تجربه کند.

  • بازی اول فینال ان بی ای 2015 - کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    فقط لبران می‌توانست در فینال‌ ان بی ای، آماری به این نامعقول ایجاد کند. قسمت اول از سه گانه کاوالیرز و وریرز برای لبران خوب شروع شد. او امتیازات بالایی به دست آورد و بازیکنان را به خوبی رهبری کرد اما ...

  • فصل عادی ان بی ای 2018 - لس آنجلس لیکرز و میامی هیت

    اشتراک

    بازی 51 امتیازی لبران مقابل یکی از تیم های سابقش. لبران در این بازی 19 پرتاب موفق از 31 اقدام داشت که 6 تای آن ها پرتاب های سه امتیازی بود. هم چنین 8 ریباند و 3 پاس گل هم در کارنامه خود ثبت کرد.

  • بازی اول فینال ان بی ای 2018 - کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    سری فینال 2018 ان بی ای شاید برای لبران خاطرات خوشی محسوب نشود اما از لحاظ انفرادی، لبران بازی خیره کننده ای را در اولین دیدار این سری انجام داد. از لحاظ انفرادی، لبران بازی خیره کننده ای را در اولین دیدار سری انجام داد. با این حال بازی 51 امتیازی جیمز هم برای غلبه به کوین دورنت و استفن کری و تیم پرستاره وریرز کافی نبود.

  • بازی چهارم نیمه نهایی کنفرانس شرق 2015 - کلیولند کاوالیرز و شیکاگو بولز

    اشتراک

    آمار برای لبران در این بازی خیره کننده نبود. او با 25 امتیاز، 14 ریباند و 8 پاس منجر به گل بازی را به پایان رساند. آنچه مهم است توانایی لبران برای بازی با درد، نجات تیم و مربی خود است. لبران جیمز در اواخر کوارتر سوم مچ پایش پیچ خورد اما به کار خود ادامه داد و بقیه بازی را انجام داد. او دفاع سطح بالایی از خود ارائه کرد. کلیولند کاوالیرز شیکاگو بولز را به تنها 16 امتیاز در کوارتر چهارم و 84 امتیاز در کل بازی، نگه داشت.

لبران جیمز LeBron James

لبران جیمز، بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی است. او که با نام مستعار “کینگ جیمز” شناخته می شود، به طور گسترده یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ان بی ای در نظر گرفته می شود و اغلب با مایکل جردن در بحث بر سر بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال مقایسه می شود.

تنها بازیکنی که با سه فرنچایز (کلیولند کاوالیرز، میامی هیت و لس آنجلس لیکرز) به عنوان MVP فینال های ان بی ای، قهرمان ان بی ای شده است. جیمز در ده فینالان بی ای حضور داشته است که هشت تای آنها از سال 2011 تا 2018 به طور متوالی با هیت و کاوالیرز بوده است.

افتخارات او شامل چهار قهرمانی ان بی ای، چهار جایزه MVP NBA، چهار جایزه MVP فینال ان بی ای و دو مدال طلای المپیک است. جیمز در طول 18 سال دوران حرفه‌ای خود رکورددار امتیازات پلی‌آف تمام دوران، سومین امتیاز آور در تمام دوران و هشتم در پاس گل‌های حرفه‌ای است.

جیمز اولین قهرمانی خود در NBA را در حالی که در سال‌های 2012 و 2013 برای هیت بازی می‌کرد، به دست آورد. در هر دوی این سال ها، عنوان MVP لیگ و MVP فینال را نیز به دست آورد. جیمز پس از حضورش در هیت دوباره به کاوالیرز پیوست.

در سال 2016 او کاوالیرز را در پیروزی مقابل گلدن استیت ورریرز رهبری کرد. در فینال های ان بی ای با بازگشت از سری 3-1 و بزرگ ترین کامبک تاریخ در فینال های ان بی ای به قهرمانی رسید و به حسرت 52 ساله کلیولند پایان داد.

در سال 2018، جیمز از آپشن قرارداد خود برای ترک کاوالیرز استفاده کرد و با لیکرز قرارداد امضا کرد، جایی که او قهرمانی 2020 را به دست آورد و چهارمین MVP فینال خود را دریافت کرد. در سال 2021، جیمز اولین بازیکن در تاریخ NBA بود که به عنوان یک بازیکن فعال یک میلیارد دلار درآمد جمع آوری کرد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های لبران جیمز در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!