راند اول پلی آف ان بی ای 2023
راند اول پلی آف ان بی ای 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

راند اول پلی آف ان بی ای 2023

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1368 بار

  • بازی اول سانز - کلیپرز

    اشتراک

    فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز در بازی اول راند اول پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت کلیپرز موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی دوم سانز - کلیپرز

    اشتراک

    فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز در بازی دوم راند اول پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی سوم سانز - کلیپرز

    اشتراک

    فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز در بازی سوم راند اول پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و دومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی چهارم سانز - کلیپرز

    اشتراک

    فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز در بازی چهارم راند اول پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و سومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی پنجم سانز - کلیپرز

    اشتراک

    فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز در بازی پنجم راند اول پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و چهارمین پیروزی خود در سری را کسب کند.

راند اول پلی آف ان بی ای 2023 NBA Playoffs

بعد از اتمام فصل عادی و انجام بازی های پلی این، حالا نوبت به سری های نفس گیر پلی اف ان بی ای رسیده است. در پلی آف امسال، ستارگانی همچون استفن کری، لبران جیمز و یانیس آنته توکومپو به دنبال رینگ قهرمانی دیگری هستند.

در حالی که ستارگانی مانند جیسون تیتوم، نیکولا یوکیچ و جوئل امبید به دنبال کسب اولین رینگ خود هستند.

سانز و کلیپرز

کلیپرز واقعاً فاقد بازیکنی است که بتواند به طور مؤثر کی دی را دفاع کند اما آن ها این کیفیت را در کوای می بینند. این بدان معناست که این مچ اپ را برای دقایقی از هر بازی خواهیم دید.

کریس پال که در این فصل تقریباً همه آمارهایش کاهش یافته است به دنبال تاثیرگذاری در پلی آف است. با توجه به اینکه پل 37 ساله است، چنین آمارهایی قابل درک است. با این حال، پال برای سانز در این سری بسیار مهم خواهد بود.

لیکرز و گریزلیز

لیکرز تازه نفس و کهنه کار با تیم جوان و شجاع (و در عین حال با تجربه) ممفیس روبرو شود. دیلون بروکس، گارد گریزلیز در مصاحبه ای گفت: از سال 2021 اولین بار است که لبران به پلی آف بازمی گردد. میخواهیم فوراً او را ناک اوت کنیم.

آن ها ما را مورد آزمایش قرار خواهند کرد. مهره های خوبی دارند، بازیکنان خوبی دارند. در نتیجه مسابقه ی جذابی در راند اول خواهد شد.

کینگز و وریرز

خبر خوب برای ساکرامنتو کینگز این است که پس از 17 سال غیبت، آن ها به پلی آف ان بی ای بازگشته اند. بهتر از آن، به عنوان تیم سید 3 در غرب، با برتری زمین خانگی حداقل در راند اول وارد بازی ها می شوند.

خبر نه چندان خوب این است که کینگز باید با مدافع عنوان قهرمانی، گلدن استیت وریرز روبرو شود که در آخرین روز فصل عادی به پلی آف رسید و از این رویارویی به نظر بسیار خوشحال به نظر می رسد.

کاوالیرز و نیکس

نیکس و کاوالیرز با اعتماد به نفس وارد بهار ان بی ای می شوند. هر کسی که می خواهد در مورد این بازی صحبت کند، قطعا به اتفاقات تابستان گذشته اشاره می کند.

میچل، بومی نیویورک، از اینکه نیکس از مذاکره با یوتا منصرف شد و ترجیح داد بازیکنانان جوان خود را از دست ندهد، متعجب به نظر می رسید. نیکس با جیلن برنسون قرارداد امضا کرد و قید داناوان میچل را زد تا این بازیکن به کاوالیرز ترید شود.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2023 اینجا کلیک کنید.

2 دیدگاه
  • amirmahan
    amirmahan

    سلام بازی ۳ واریرز می قرار میگیره

    ***
    درود. قرار داده شد.

  • Saeed
    Saeed

    بازی های بوستون چرا نیست؟

    ***

    درود و وقت بخیر، در مرحله دوم بازی های بوستون قرار خواهد گرفت.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!