بهترین های کوین دورنت
بهترین های کوین دورنت
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کوین دورنت

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1391 بار

  • بازی پنجم نیمه نهایی کنفرانس شرق ان بی ای 2021 - بروکلین نتس و میلواکی باکس

    اشتراک

    سری با تساوی 2-2 دنبال میشد و در بازی پنجم هم باکس بازی را بهتر شروع کرده بود اما دورنت یکی از بهترین نمایش های یک بازیکن در یک بازی پلی آف را از خود نشان داد تا تیمش را در بازی نگه دارد. او با 49 امتیاز، 17 ریباند و 10 پاس منجر به گل، نتس را به پیروزی رساند. آن هم در حالی که در تک تک دقایق بازی در زمین حضور داشت.

  • بازی هفتم نیمه نهایی کنفرانس شرق ان بی ای 2021 - بروکلین نتس و میلواکی باکس

    اشتراک

    دورنت در بازی هفتم، 48 امتیاز در 53 دقیقه کسب کرد. هم چنین 9 ریباند و 6 پاس منجر به گل داشت اما با اتفاق دراماتیکی که در پایان کوارتر چهارم رخ داد، او نتوانست تیمش را به مرحله بعد برساند.

  • بازی ششم راند اول پلی آف ان بی ای 2019 - گلدن استیت وریرز و لس آنجلس کلیپرز

    اشتراک

    دورنت با کسب 50 امتیاز، وریرز را به پیروزی رساند تا آن ها برنده این سری مقابل کلیپرز باشند.

  • بازی اول فینال ان بی ای 2017 - گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز

    اشتراک

    دورنت فقط در کوارتر اول این دیدار، 10 امتیاز کسب کرد و 5 پاس گل داد تا نوید یک بازی و یک سری درخشان را به هواداران وریرز بدهد.

  • بازی پنجم فینال ان بی ای 2017 - گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز

    اشتراک

    دورنت در این بازی 39 امتیاز کسب کرد تا وریرز در بازی پنجم به قهرمانی ان بی ای برسد و خاطرات تلخ سال گذشته را به فراموشی بسپارد.

  • بازی سوم فینال ان بی ای 2018 - گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز

    اشتراک

    دورنت با 43 امتیاز و 13 ریباند، تیمش را به سومین پیروزی در سومین بازی این سری رساند.

  • بازی چهارم راند اول پلی آف ان بی ای 2021 - بروکلین نتس و بوستون سلتیکس

    اشتراک

    نتس در معدود دفعاتی که مثلث دورنت، کایری و هاردن را به طور همزمان در اختیار داشت توانست سومین شکست را به سلتیکس در این سری تحمیل کند. کی دی در این بازی 42 امتیاز کسب کرد و مرد اول تیمش در این بازی بود.

  • فصل عادی ان بی ای 2021 - بروکلین نتس و دیترویت پیستونز

    اشتراک

    دورنت با عملکردی فوق العاده و کسب 51 امتیاز، 7 ریباند و 9 پاس گل، نتس را به پیروزی رساند.

  • بازی اول فینال ان بی ای 2012 - اوکلاهاما سیتی تاندر و میامی هیت

    اشتراک

    تیم پرامید تاندر سری فینال را با پیروزی مقابل یاران لبران جیمز آغاز کرد. دورنت که بهترین بازیکن تیمش بود، در این بازی 36 امتیاز کسب کرد.

  • فصل عادی ان بی ای 2018 - گلدن استیت وریرز و تورنتو رپترز

    اشتراک

    بازی دو تیم بسیار نزدیک دنبال میشد تا در نهایت در پایان کوارتر چهارم بازی با تساوی به اتمام رسید و کار به وقت اضافه کشیده شد. دورنت در این بازی 51 امتیاز کسب کرد و 11 ریباند داشت.

  • فصل عادی ان بی ای 2017 - گلدن استیت وریرز و اوکلاهاما سیتی تاندر

    اشتراک

    دورنت که در مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، در این بازی 40 امتیاز کسب کرد و 12 ریباند داشت.

کوین دورنت Kevin Durant

کوین دورنت متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۸ و بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکایی است که در ان بی ای بازی می کند. او به عنوان دومین پیک، توسط سیاتل سوپرسانیکس در درفت NBA 2007 انتخاب شد. دورنت 9 فصل در این فرنچایز بازی کرد. البته نام این تیم در سال 2008 به اوکلاهاما سیتی تاندر تبدیل شد.

دورنت در سال 2016 با گلدن استیت وریرز قرارداد امضا کرد و دو قهرمانی متوالی با این تیم در سال های 2017 و 2018 به دست آورد. پس از آسیب دیدگی آشیل پا در فینال 2019، او به عنوان بازیکن آزاد به نتس پیوست.

دورنت اغلب به عنوان بهترین بازیکن حال حاضر ان بی ای شناخته می شود و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال به حساب می آید.

دورنت به عنوان یک بازیکن حرفه ای، دو قهرمانی ان بی ای، یک جایزه با ارزش ترین بازیکن ان بی ای، دو جایزه MVP فینال، دو جایزه با ارزش ترین بازیکن آل استار، چهار عنوان بهترین امتیازآور ان بی ای و جایزه بهترین روکی ان بی ای را به دست آورده است.

او 9 بار در تیم منتخب ان بی ای و 12 بار در تیم آل استار حضور داشته است. هم چنین دورنت در بازی های بین المللی به عنوان عضو بسکتبال ایالات متحده آمریکا سه مدال طلای المپیک (2012، 2016 و 2020) و قهرمانی جهانی فیبا در سال 2010 را به دست آورده است.

لیستی از بهترین و جذاب ترین بازی های کوین دورنت تهیه شده است. شما می توانید ویدیو کامل بازی های کوین دورنت را در موتوراسپورتیو تماشا و دانلود کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!