فینیکس سانز – دالاس موریکس (نیمه نهایی کنفرانس غرب 2022)
فینیکس سانز – دالاس موریکس (نیمه نهایی کنفرانس غرب 2022)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینیکس سانز – دالاس موریکس (نیمه نهایی کنفرانس غرب 2022)

IMDB
8.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    953 بار

نیمه نهایی کنفرانس غرب 2022

فینیکس سانز در دور دوم پلی آف ان بی ای 2022 به مصاف دالاس موریکس می رود. سانز در دور اول بر مصدومیت دوین بوکر غلبه کرد و در شش بازی نیواورلینز پلیکانز را شکست داد.

به همین ترتیب، موریکس بر مصدومیت فوق ستاره خود، لوکا دانچیچ، غلبه کرد و یوتا جز را چهار بر دو شکست داد. هم بوکر و هم دانچیچ اکنون سالم هستند و آماده اند تا در راند دوم به مصاف هم بروند.

موریکس

اگر عملکرد جیلن برانسن در راند اول نبود، موریکس در حال حاضر اینجا نبود. میانگین امتیاز برانسون در هر بازی در سری یوتا کمتر از 28 امتیاز بود. در بازی های دوم و سوم، با لوکا دونچیچ در کنار زمین، برانسون به ترتیب 41 و 31 امتیاز کسب کرد و موریکس را به پیروزی رساند.

لوکا دانچیچ اگرچه در بازی ششم عملکر درخشانی نداشت اما 30+ امتیاز کسب کرد و در بازی های پنجم و ششم مقابل یوتا بیش از 50 درصد فیلدگل داشت. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم فینیکس چگونه او را دفاع می کند.

سانز

کریس پال و دوین بوکر یکی از دو مهره کلیدی این تیم هستند. پال بهترین بازیکن زمین در سری راند اول مقابل پلیکانز بود. او میانگین بیش از 22 امتیاز و 11 پاس گل در هر بازی را به دست آورد.

پال یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای خود را در بازی ششم انجام داد و 33 امتیاز در 36 دقیقه در 14 اقدام از 14 شوت به دست آورد. او هشت پاس گل نیز داشت.

بوکر که در راند اول از مصدومیت همسترینگ رنج می برد، از آن زمان تا کنون چند روز استراحت داشته است و باید برای دور دوم کامل به میدان برود. فینیکس بازیکنان مکمل فوق‌العاده‌ای در اطراف دو سوپراستار خود دارد.

دی آندر ایتون میانگین بیش از 20 امتیاز و نزدیک به ده ریباند در هر بازی مقابل پلیکانز را ثبت کرد. شاگردان مانتی ویلیامز امیدوار هستند تا با شکست دالاس موریکس به فینال کنفرانس راه یابند.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!