گلدن استیت وریرز – بوستون سلتیکس (فینال ان بی ای ۲۰۲۲)
گلدن استیت وریرز – بوستون سلتیکس (فینال ان بی ای ۲۰۲۲)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گلدن استیت وریرز – بوستون سلتیکس (فینال ان بی ای ۲۰۲۲)

IMDB
8.6 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1919 بار

  • بازی اول گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس در اولین دیدار از سری فینال ان بی ای 2022 به مصاف هم رفتند که سلتیکس موفق شد با کامبک تماشایی در کوارتر چهارم، به پیروزی مهمی در خانه حریف دست یابد.

  • بازی دوم گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    درخشش استف کری و جردن پول، گلدن استیت وریرز را به اولین پیروزی در فینال رساند.

  • بازی سوم گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    بوستون سلتیکس در اولین بازی خانگی خود در فینال، موفق به پیروزی شد تا 1-2 در سری پیش بیافتد.

  • بازی چهارم وریرز و سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    درخشش بی نظیر استفن کری، گلدن استیت استیت وریرز را به پیروزی رساند تا سری 2-2 برابر شود.

  • بازی پنجم وریرز و سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    درخشش اندرو ویگینز، گلدن استیت وریرز را به دومین پیروزی پیاپی رساند تا آن ها در یک قدمی قهرمانی ان بی ای قرار بگیرند.

  • بازی ششم گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس به صورت کامل

    اشتراک

    گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس در ششمین بازی از سری فینال ان بی ای 2022 به مصاف هم رفتند که وریرز با کسب چهارمین پیروزی خود، قهرمان این فصل ان بی ای شد.

فینال ان بی ای ۲۰۲۲

بعد از پنج ماه، ان بی ای 2021-2022 به ایستگاه پایانی خود رسیده است. بوستون سلتیکس بعد از کسب رتبه دوم در فصل عادی، در پلی آف با تمامی مدعیان قهرمانی شرق رو به رو شد و با شایستگی به فینال ان بی ای رسید.

در آن سوی میدان، گلدن استیت وریرز بعد از دو سال و با بازگشت ستارگان خود از مصدومیت، در جستجوی روزهای خوش گذشته می باشد.

بوستون سلتیکس Boston Celtics

در ابتدای سال 2022، سلتیکس اوضاع جالبی نداشت. با رکورد 19-16 در فصل عادی، به نظر می رسید این تیم باید برای حضور در پلی این آماده شود. آینده جیلن براون و جیسن تیتم به عنوان ستون های این فرنچایز در هاله ای از ابهام بود.

عملکرد سال اول ایمه اودوکا قابل قبول نبود و این تصور که بوستون یک مدعی قهرمانی خواهد بود خنده دار بود اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. بوستون بهترین عملکرد دفاعی در لیگ را از خود نشان داد.

آن ها در 35 بازی از 47 بازی پایانی خود پیروز شدند تا سید دو کنفرانس شرق برای حضور در پلی آف تضمین شود.

پس از جاروی بروکلین نتس در راند اول، بوستون عقب افتادگی 3-2 مقابل میلواکی باکس را در راند دوم جبران کرد و با پیروزی در بازی هفتم به فینال کنفرانس شرق راه یافت.

سلتیکس موفق شد از یک سری طاقت فرسا مقابل هیت جان سالم به در ببرد و دومین بازی هفتم خود در پلی آف را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بوستون سلتیکس برای اولین بار از سال 2010 به فینال ان بی ای راه پیدا کرده است. آن ها برای هجدهمین قهرمانی ان بی ای در تاریخ فرنچایز خود رقابت می کنند تا با پیشی گرفتن از لس انجلس لیکرز به پرافتخارترین تیم این رقابت ها تبدیل شوند.

گلدن استیت وریرز Golden State Warriors

چند فصل اخیر، سفری جذاب برای گلدن استیت وریرز بود. سقوط از عرش به فرش و تنها در چند سال، بازگشت دوباره به اوج. پس از پنج فینال متوالی در سال های 2015-2019، گلدن استیت بدترین تیم ان بی ای در فصل 2019-2020 بود.

جدایی کوین دورنت و مصدومیت شدید زانوی کلی تامپسن، گلدن استیت را وارد بحران کرد.

با ورود به فصل عادی 2021-2022، هیچ کس کاملاً مطمئن نبود که از وریرز چه انتظاری باید داشته باشد. بازگشت تامپسن از مصدومیت پیش بینی میشد اما اینکه او پس از دو سال و نیم دوری چه کیفیتی خواهد داشت، نامشخص بود.

در حالی که بازگشت تامپسن در ژانویه برای طرفداران ان بی ای خوشایند بود، گلدن استیت از قبل بدون او، روند خوبی را طی می کرد.

زمانی که تامپسن به میادین بازگشت، وریرز رکورد 9-30 در فصل عادی داشت و راهی برای موفقیت بدون یکی از ستاره های اصلی خود پیدا کرده بود.

با اضافه شدن جردن پول، اندرو ویگینز و سایر بازیکنان حوان، گلدن استیت به عنوان تیم سوم کنفرانس غرب وارد پلی آف شد و مسیر نسبتاً آسانی برای رسیدن به فینال داشت.

وریرز دنور ناگتس و نیکولا جوکیچ در 5 بازی، ممفیس گریزلیز را در 6 بازی و دالاس موریکس را در 5 بازی از پیش رو برداشت. گلدن استیت وریرز برای چهارمین قهرمانی این فرنچایز در هشت سال گذشته رقابت خواهد کرد.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!