گلدن استیت وریرز – دالاس موریکس (فینال کنفرانس غرب ۲۰۲۲)
گلدن استیت وریرز – دالاس موریکس (فینال کنفرانس غرب ۲۰۲۲)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گلدن استیت وریرز – دالاس موریکس (فینال کنفرانس غرب ۲۰۲۲)

IMDB
8.6 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1504 بار

فینال کنفرانس غرب ۲۰۲۲ NBA

گلدن استیت وریرز و دالاس موریکس با پیروزی بر رقبا در راند اول و دوم پلی آف، در فینال کنفرانس غرب به مصاف هم می روند.

گلدن استیت وریرز در بازی ششم مقابل ممفیس گریزلیز به پیروزی نسبتا راحتی دست یافت و موفق شد به فینال کنفرانس صعود کند.

در همین حال، دالاس موریکس در بازی هفتم و خارج از خانه، فینیکس سانز را در هم کوبید تا نشان دهد شایستگی حضور در فینال کفرانس غرب را دارد. در یکی از تاثیرگذارترین کامبک های پلی آف، موریکس نشان داد که تیمی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت.

دوئل لوکا دانچیچ و استفن کری می تواند یکی از جذابیت های این سری باشد.

گلدن استیت Golden State

برای اولین بار از سال 2019، وریرز به فینال کنفرانس غرب بازگشته است. گلدن استیت در فصل عادی با کسب 53 برد و 29 باخت در رتبه سوم کنفرانس غرب قرار گرفت، آن ها تنها یک پیروزی بیشتر از دالاس داشتند که به واسطه آن از مزیت یک بازی خانگی بیشتر در این سری برخوردار هستند.

در راند دوم پلی آف، گلدن استیت وریرز موفق شد در شش بازی، ممفیس گریزلیز را از پیش رو بردارد. اگرچه برخی نگرانی‌ها پس از باخت آن ها در بازی پنجم وجود داشت اما گلدن استیت با بازگشت سری به خانه‌شان، به شدت پاسخ داد.

عملکرد خیره کننده کلی تامپسون و استفن کری نقش ویژه ای در رسیدن آن ها به فینال کنفرانس داشت. آن ها در بازی ششم مقابل گریزلیز در مجموع 59 امتیاز به دست آوردند.

دالاس Dallas

دالاس موریکس پس از پیروزی 123-90 مقابل فینیکس سانز در بازی هفتم، یکی از بزرگترین شکست های رقیب خود را رقم زد. آن ها با شکست دادن بهترین های غرب، خود را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کرده اند

موریکس با ارائه عملکردی درخشان در دفاع و مهار دوین بوکر و کریس پال در راند دوم نشان داد که می تواند برای ستاره های وریرز نیز مشکل ساز شود.

ستاره اسلوونیایی دالاس، لوکا دانچیچ در بازی هفتم مقابل سانز، 35 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن آن بازی سرنوشت ساز بود. اسپنسر دینویدی نیز با کسب 31 امتیاز نشان داد که دالاس موریکس تنها به لوکا وابسته نیست.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!