میامی هیت – بوستون سلتیکس (فینال کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
میامی هیت – بوستون سلتیکس (فینال کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

میامی هیت – بوستون سلتیکس (فینال کنفرانس شرق ۲۰۲۲)

IMDB
8.6 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1553 بار

فینال کنفرانس شرق ۲۰۲۲ NBA

تیم های سید یک و دو کنفرانس شرق در فصل عادی، با پیروزی بر حریفان به فینال کنفرانس ان بی ای 2022 رسیدند. هیت و سلتیکس دو خط دفاعی برتر لیگ در طول فصل عادی بودند و به ترتیب در رده‌های اول و چهارم ان بی ای در کارایی دفاعی قرار گرفتند.

سلتیکس در راند دوم پلی آف در هفت بازی، مدافع عنوان قهرمانی، میلواکی باکس را شکست داد. هیت نیز موفق شد در شش بازی، فیلادلفیا سونتی سیکسرز را از پیش رو بردارد. از این رو میامی هیت و بوستون سلتیکس در فینال کنفرانس شرق امسال به مصاف هم می روند.

هیت Heat

هیت در بازی ششم مقابل سیکسرز کار چندان سختی نداشت تا شاهد پایان یافتن سری دور دوم باشیم. میامی پس از شکست در دو بازی خارج از خانه، موفق شد دو پیروزی پیاپی کسب کند.

جیمی باتلر در بازی ششم با 32 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. هم چنین مکس استروس با کسب 20 امتیاز و 11 ریباند کمک زیادی به تیمش کرد تا بدون دردسر به فینال کنفرانس برسد.

سلتیکس Celtics

سلتیکس در بازی هفتم به پیروزی بزرگی دست یافت و موفق شد کار میلواکی باکس را یکسره کند. پس از فراز و نشیب های بسیار، به کمک درخشش جیسن تیتم و پیروزی در بازی ششم، بوستون از برتری زمین خانگی خود در مسابقه بعدی استفاده کامل کرد.

بهترین بازیکن آن یازی سرنوشت ساز، گرنت ویلیامز بود که با کسب 27 امتیاز نقش پررنگی در صعود تیمش به فینال کنفرانس داشت.

بازگشت رابرت ویلیامز در این سری می تواند کمک زیادی به سلتیکس برای مقابله با هیت کند. هرچند وضعیت مارکوس اسمارت برای بازی اول مشخص نیست و این امکان وجود دارد که او اولین بازی این سری را از دست بدهد.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!