بوستون سلتیکس – میلواکی باکس (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
بوستون سلتیکس – میلواکی باکس (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بوستون سلتیکس – میلواکی باکس (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)

IMDB
8.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1231 بار

نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲

در راند دوم پلی آف ان بی ای 2022، تیم سید دوم فصل عادی، بوستون سلتیکس به مصاف تیم سید سوم، میلواکی باکس خواهد رفت. بوستون به علت رتبه بهتر در فصل عادی، از مزیت یک بازی خانگی بیشتر برخوردار است.

دو تیم در این فصل چهار بار باهم روبرو شده اند که سهم هر تیم دو پیروزی در بازی های خانگی بود. بزرگ ترین غایب این سری کریس میدلتن است که به احتمال زیاد کل سری را از دست خواهد داد.

سلتیکس

نتیجه ای که بوستون در راند اول مقابل بروکلین گرفت یک چیز را ثابت کرد: عملکرد آن ها در فصل عادی، اتفاقی نبود. بوستون با تکیه بر قدرت تدافعی خود که زیر نظر مربی تازه کار، ایمه اودوکا پرورش یافته، موفق شد تیم پرستاره بروکلین نتس را در چهار بازی جارو کند.

بروکلین که به نظر می رسید در اواخر فصل به رهبری کوین دورنت و کایری ایروینگ یکی از مدعیان کنفرانس شرق باشد، مقابل تیم آماده سلتیکس حرفی برای گفتن نداشت. سلتیکس تنها تیمی بود که در راند اول در چهار بازی نسخه حریف خود را پیچید.

آن ها در راند دوم با تکیه بر قدرت دفاعی و ستاره خود جیسن تیتم مقابل مدافع عنوان قهرمانی، میلواکی باکس قرار می گیرند.

باکس

باکس در دور اول با نتیجه 4-1 مقابل شیکاگو پیروز شد . یکی از بازیکنانی که سلتیکس ممکن است مجبور نباشد با او سر و کار داشته باشد، کریس میدلتون است که در دسترس بودنش برای این سری نامشخص است. این ستاره به علت رگ به رگ شدن رباط جانبی داخلی زانوی چپ خود احتمالا این سری را از دست بدهد.

امید مدافع عنوان قهرمانی در این سری به یانیس آنته توکومپو و بابی پورتیس و بروک لوپز است تا جای خالی میدلتن در خط حمله احساس نشود.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!