گلدن استیت وریرز – دنور ناگتس (راند1 پلی آف 2022)
گلدن استیت وریرز – دنور ناگتس (راند1 پلی آف 2022)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گلدن استیت وریرز – دنور ناگتس (راند1 پلی آف 2022)

IMDB
8.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    995 بار

راند اول پلی آف 2022

گلدن استیت وریرز، تیم سوم سید کنفرانس غرب، در راند اول پلی آف 2022 به مصاف تیم سید 6، دنور ناگتس خواهد رفت. ناگتس در فصل عادی موفق شد در سه دیدار از چهار دیدار روبرو مقابل وریرز پیروز شود. با این حال، گلدن استیت در آخرین بازی با نتیجه 113-102 دنور را شکست داد.

جدای از تاریخ، این سری پلی آف به چند دلیل یک مسابقه جذاب است. وریرز که توسط استفن کری MVP دو دوره از مسابقات رهبری می شود، در تلاش برای بازگشت به سطح قهرمانی است.

ناگتس نیز MVP مخصوص به خود را دارد که یکی از نامزدهای اصلی برای بردن این جایزه برای فصل عادی 2021-22 است. دنور هنوز هم به دنبال اولین قهرمانی ان بی ای خود در تاریخ فرانچایز است اما آسیب‌دیدگی‌ها می‌تواند بر میزان پیشرفت آنها تأثیر بگذارد.

وریرز

فصل معمولی 2021-22 برای وریرز کمی پرفراز و نشیب بود. این تیم کار خود را عالی آغاز کرد و تا 3 ژانویه بهترین رکورد را در ان بی ای داشت اما اوضاع در ادامه بر وفق مراد پیش نرفت. کلی تامپسون پس از دو فصل و نیم به میادین برگشت اما زمانی که یک ستاره بازگشت، ستاره دیگری از مصدوم شد.

دریماند گرین 29 بازی فصل را از دست داد و معلوم شد که دیسک کمرش آسیب دیده است. یک بازی پس از بازگشت گرین در اواسط ماه مارس، استفن کری، امتیاز آور برتر تیم با 25.5 امتیاز در هر بازی، از رباط پای چپ خود، رگ به رگ شد و از آن زمان تاکنون بازی نکرده است.

وریرز در حالی که گرین مصدوم بود، موفق شد 9 بازی متوالی را ببرد اما تیم در ماه های فوریه و مارس با رکورد 16-10 پیش رفت که بدترین رکورد لیگ در طول آن دوره در بین تیم های پلی آف بود. اما با خطر از دست دادن برتری زمین خانگی در راند اول پلی آف، شرایط تغییر کرد و آن ها در پنج بازی اخیر خودشان پیروز شدند.

ناگتس

این چهارمین حضور متوالی در پلی آف برای ناگتس است. آنها سه بار در راند اول از مسابقات حذف شده اند اما در سال 2020 موفق شدند به فینال کنفرانس غرب راه پیدا کنند.

جمال ماری در آن دوره یک بازیکن کلاچ بود اما به دلیل بهبودی مداوم از عمل جراحی زانو، هنوز یک بازی هم در این فصل انجام نداده است. در نتیجه، نیکولا یوکیچ، بار دنور را به دوش کشید.

او در رتبه ششم لیگ از نظر امتیاز (27.1)، دوم در ریباند (13.8) و هشتم در پاس گل (7.9) قرار گرفته است. یوکیچ در این فصل 19 تریپل دابل به دست آورد و هسته اصلی تمام کارهایی است که دنور انجام می دهد.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!