آتلانتا هاکس – میلواکی باکس (فینال کنفرانس شرق 2021)
آتلانتا هاکس – میلواکی باکس (فینال کنفرانس شرق 2021)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آتلانتا هاکس – میلواکی باکس (فینال کنفرانس شرق 2021)

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1181 بار

بازی هاکس و باکس

دو تیمی که قرار بود از تلویزیون تماشاگر مسابقه ی فینال کنفرانس میان بروکلین و فیلادلفیا باشند، سرنوشت مسابقات را تغییر داده و دوئل را خودشان شروع خواهند کرد. حالا آتلانتای رده پنجمی در مسابقه ی اول به مصاف میلواکی رده سومی می رود.

میلواکی بعد از سری نفس گیر و البته دراماتیک که توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل، بروکلین نتس را از پیش رو بردارد حالا در فینال کنفرانس شرق باید به مصاف آتلانتا برود.

باکس که در دو بازی ابتدایی در خانه نتس متحمل دو شکست شده بود و بنظر می رسید در برابر تیم قدرتمند استیو نش شانس زیادی برای پیروزی ندارد؛ با درخشش یانیس و یارانش توانست با پیروزی در دو بازی بعدی کار را به تساوی بکشاند و به سری برگردد.

البته مصدومیت کایری اروینگ و آماده نبودن جیمز هاردن که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود در این بازگشت باشکوه بی تاثیر نبود. در نهایت زور کوین دورنت به تیم منسجم باکس نرسید تا شاگردان مایک بودنهولزر راهی فینال کنفرانس شرق شوند.

آتلانتا هم درست مانند میلواکی شانس کمتری برای حضور در فینال نسبت به رقیبش داشت. آنها که در نیمه نهایی کنفرانس به مصاف فیلادلفیای صدرنشین رفته بودند، با درخشش تری یانگ و کوین هرتر توانستند در بازی هفتم سری رقیب قدرتمند خود را از پیش رو بردارند.

کانون توجهات در هاکس معطوف به تری یانگی خواهد بود که تا اینجا بارها در نقش ناجی تیمش ظاهر شده است. او با 76 اسیست نفر دوم از این حیث در آف سیزن است و 12 توپ رباییش او را در رده سوم قرار داده است.

هاكس از زمان انتقال از سنت لوئیز به آتلانتا در سال 1968 هرگز از مرحله فینال شرق عبور نكرده است. سن لوئیز هاکس در پنج فصل بین 1951 تا 1961 چهار بار فینالیست شد و هر بار مقابل سلتیكس قرار گرفت و فقط در 1958 یك بار برنده شد. باید دید سرنوشت این تیم جوان هاکس در فصل 2021 به کجا ختم خواهد شد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!