فیلادلفیا سونتی سیکسرز – آتلانتا هاکس  (مرحله دوم پلی آف 2021)
فیلادلفیا سونتی سیکسرز – آتلانتا هاکس  (مرحله دوم پلی آف 2021)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فیلادلفیا سونتی سیکسرز – آتلانتا هاکس (مرحله دوم پلی آف 2021)

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1422 بار

بازی سیکسرز و هاکس

سیکسرز فصل عادی را در جایگاه نخست کنفرانس شرق به پایان رساند و سپس در مرحله‌ی اول پلی آف برای عبور از واشنگتن ویزاردز با مشکلی مواجه نشد و با حساب 4 بر 1 صعود کرد.

با این حال، نکته ای که باید برای فیلادلفیا مورد توجه قرار گیرد، میزان سلامتی و آمادگی بیگ من این تیم یعنی جوئل امبید است که در بازی چهارم دور قبل با مصدومیت از زمین خارج شد و مسابقه ی پنجم را هم از دست داد. نکته ی امیدوار کننده برای سیکسرز شرایط میزبانیست.

این مزیت زمانی بیشتر به چشم می آید که پی به درخشش خانگی سیکسرز (7-29) در طول فصل ببریم. ضمن آنکه تا اینجای کار در مراحل حذفی هم هر سه مسابقه ای که میزبان بوده را هم با برتری به پایان رسانده است.

هاکس فصل عادی را در جایگاه پنجم کنفرانس شرق به پایان رساند اما در مرحله اول پلی آف در مقابل نیویورک نیکس رده چهارمی بدون زحمت زیاد و با نتیجه ی1-4 صعود راحتی را تجربه کرد. صعودی که روحیه‌ی این تیم را به شدت تقویت کرده است.

اما نباید گمان کرد که نتیجه ی حاصل شده در برابر نیکسی که در قامت پدیده ظاهر شده بود بر حسب اتفاق بوده چرا که هاکس فصل را با فرم بسیار خوبی به پایان رساند و در هفت از هشت مسابقه ی آخرش طعم پیروزی را چشید.

به احتمال زیاد بیشتر برنامه های آتلانتا در خط حمله با محوریت تری یانگ انجام شود. و البته که در این مسیر از حمایت امثال کلینت کاپلا، جان کالینز و باگدان باگدانوویچ نیز بهره کافی را خواهد برد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!