فینال ان بی ای 2016 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
فینال ان بی ای 2016 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2016 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    2695 بار

فینال ان بی ای 2016 NBA

فینال 2016 ان بی ای بدون شک یکی از خاطره انگیزترین فینال های تاریخ این مسابقات به حساب می آید. قهرمان کنفرانس شرق، کلیولند کاوالیرز به رهبری لبران جیمز به مصاف گلدن استیت وریرز آمده بود.

گلدن استیت که با رکورد بی نظیر 73 برد و فقط 9 باخت در فصل عادی، شانس اول قهرمانی به حساب می آمد سری را با قدرت شروع کرد و در چهار بازی ابتدایی، سه پیروزی به دست آورد و سری را 3-1 پیش افتاد اما این پایان کار نبود. در حالیکه کمتر کسی شانسی برای کلیولند در مقابل تیم آماده گلدن استیت قائل بود؛ لبران جیمز با نمایشی درخشان در سه بازی متوالی، تیم شهرش را برای رسیدن به اولین قهرمانی تاریخ خود و یک بازگشت دراماتیک رهبری کرد.

کلیولند کاوالیرز – گلدن استیت وریرز

هیچ تیمی در تاریخ فینال های ان بی ای موفق نشده بود باخت 3-1 در سری را جبران کند اما در فینال سال 2016 معجزه اتفاق افتاد. لبران جیمز در بازی هفتم تریپل دابل 27 امتیازی را ثبت کرد و در دقایق پایانی هم یکی از معروف ترین بلاک های تاریخ ان بی ای را انجام داد. این بلاک زمانی که بازی مساوی بود شکل گرفت و در ادامه با سه امتیازی کایری اروینگ همراه شد که اولین قهرمانی کلیولند کاوالیرز در تاریخ ان بی ای را رقم زد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!