فینال ان بی ای 2017 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
فینال ان بی ای 2017 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2017 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1524 بار

  • بازی اول فینال ان بی ای 2017 به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی دوم کاوالیرز و وریرز به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی سوم فینال 2017 NBA به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی چهارم کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی پنجم به صورت کامل

    اشتراک

فینال ان بی ای 2017 NBA

فینال ان بی ای 2017 بین قهرمان کنفرانس غرب، گلدن استیت وریرز و قهرمان کنفرانس شرق، کلیولند کاوالیرز برگزار شد. این برای اولین بار در تاریخ بود که دو تیم برای سومین بار متوالی در فینال ان بی ای رو به روی هم قرار میگرفتند.

کاوالیرز به دنبال تکرار قهرمانی فصل گذشته خود بود، در حالیکه گلدن استیت بعد از مدت ها و در فصل 2015 به مقام قهرمانی رسیده بود. گلدن استیت با توجه به عملکردی که در فصل عادی داشت از مزیت یک بازی خانگی بیشتر برخوردار بود.

گلدن استیت وریرز

گلدن استیت برای سومین بار متوالی و نهمین بار در تاریخ خود به فینال رسیده بود. آنها پس از آن که در فینال فصل گذشته برتری 1-3 خود برابر کاوالیرز را از دست دادند و از تکرار قهرمانی خود بازماندند، در این فصل با جذب کوین دورنت یکی از بهترین تیم های تاریخ ان بی ای را تشکیل دادند. گلدن استیت وریرز در این فصل با در اختیار داشتن چهار بازیکن آل استار، کوین دورنت، استفن کری، کلی تامپسون و دریماند گرین مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شد.

وریرز با جارو کردن پورتلند، یوتا و سن آنتونیو به فینال این فصل رسید. دوازده برد پیاپی در پلی آف آن ها را تبدیل به سریعترین تیم در تاریخ کرد که به فینال رسیده است.

کلیولند کاوالیرز

کلیولند کاوالیرز برای سومین فصل متوالی و چهارمین بار در تاریخ خود به فینال ان بی ای رسیده بود. هم چنین لبران جیمز هفتمین فینال متوالی خود در ان بی ای را تجربه می کرد. کلیولند با رکورد 31-51 و به عنوان تیم دوم کنفرانس شرق وارد پلی آف شد.

آن ها در دور اول پلی آف، ایندینا پیسرز را جارو کردند. سپس در دور دوم تورنتو رپترز را هم با همین نتیجه از پیش رو برداشتند. در فینال کنفرانس شرق هم در پنج بازی، بوستون سلتیک را شکست دادند تا تنها با یک شکست به فینال ان بی ای برسند.

 

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!