المپیک توکیو 2020
المپیک توکیو 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

المپیک توکیو 2020

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2735 بار

  • آمریکا - فرانسه | فینال بسکتبال المپیک توکیو 2020

    اشتراک

درباره المپیک 2020 توکیو Tokyo Olympics

بعد از یک سال تاخیر، جمعه اول مرداد ماه، سی و دومین دوره مسابقات المپیک در توکیو ژاپن 2020 شروع می شود. این اولین بار است که بازیهای المپیک به جای لغو به تعویق می افتد و برنامه ریزی مجدد می شود.

هم چنین برای دومین بار است که بازی های المپیک در ژاپن برگزار می شود. توکیو در سال 1964 سابقه میزبانی در المپیک را داشته است و از این حیث اولین شهر در آسیاست که دو بار بازی های المپیک تابستانی را میزبانی می کند.

بازی ها و رقابت های المپیک

بازی های 2020 المپیک شاهد معرفی مسابقات جدیدی شامل بسکتبال سه نفره و بی ام ایکس آزاد و بازگشت دوچرخه سواری مدیسون، بیس بال و سافت بال خواهد بود.

بر اساس سیاست های جدید IOC، که به کمیته برگزاری میزبان اجازه می دهد ورزش های جدیدی را به برنامه المپیک اضافه کند تا رویدادهای اصلی دائمی را تقویت کند، این بازی ها شاهد کاراته، کوهنوردی ورزشی، موج سواری و اسکیت بورد برای اولین بار در المپیک هستند.

ایران در بسکتبال توکیو 2020

تیم ملی بسکتبال ایران در بازی های المپیک توکیو 2020 با تیم های ایالات متحده آمریکا، فرانسه و جمهوری چک در گروه آ رقابت های بسکتبال المپیک 2021 هم گروه است که تمام بازی های این گروه برای تماشا و دانلود قرار داده خواهد شد.

 

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!