بهترین های جونیور دوس سانتوس
بهترین های جونیور دوس سانتوس
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های جونیور دوس سانتوس

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1168 بار

  • یو اف سی 90 ؛ فابریسیو وردوم و دوس سانتوس

    اشتراک

    تصویر ماندگار از اولین هفته جونیور دوس سانتوس در UFC ممکن است کلیپی از وبلاگ ویدیویی دانا وایت، رئیس یو اف سی باشد که در آن او بازیکن تازه وارد برزیلی را در مقابل یک چالش جدی قرار میدهد...

  • یو اف سی 103 ؛ میرکو کرو کوپ و جونیور دوس سانتوس

    اشتراک

    در میان مبارزان حرفه ای، به ویژه آنهایی که در شرف مبارزه با او هستند، ستاره سابق پراید، میرکو کرو کوپ، همیشه احترام قابل توجهی داشت..

  • یو اف سی لایو ؛ گابریل گونزاگا و دوس سانتوس

    اشتراک

    گابریل گونزاگا، برنده سه مسابقه از چهار مسابقه قبلی خود، در حال نزدیک شدن به فرمی بود که در سال 2007 برای او عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد...

  • یو اف سی 117 ؛ روی نلسون و جونیور دوس سانتوس

    اشتراک

    روی نلسون که به‌خاطر بازی‌های زمینی‌اش شناخته می‌شود، پس از حضورش در یو اف سی، با شکست دادن برندان شاوب و استفان استروو به شیوه‌ای وحشیانه، «پانچر ناک اوت» را به رزومه خود اضافه کرد.

  • یو اف سی 131 ؛ شین کاروین و دوس سانتوس

    اشتراک

    پس از مبارزه نلسون، دوس سانتوس به عنوان مربی در فصل 13 یو اف سی به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی شد و به لطف شخصیت مهربان و لبخند همیشه حاضر، طرفداران جدید بلافاصله جذب او شدند.

  • یو اف سی فاکس ؛ کین ولاسکوئز و جونیور دوس سانتوس

    اشتراک

    در یکی از مهمترین رویدادهای تاریخ یو اف سی / UFC، اولین حضور این سازمان در شبکه فاکس / FOX، فشار بر دوس سانتوس و حریفش، کین ولاسکوئز، برای ارائه عملکردی حماسی و انفجاری متناسب با مبارزه قهرمانی سنگین وزن جهان بود...

  • یو اف سی 146 ؛ فرانک میر و دوس سانتوس

    اشتراک

    در یو اف سی 146 دو مبارز، فرانک میر و دوس سانتوس با یکدیگر مبارزه کردند که....

  • یو اف سی 160 ؛ مارک هانت و جونیور دوس سانتوس

    اشتراک

    پس از از دست دادن عنوان خود به مردی که آن را از او گرفت، جونیور دوس سانتوس دوباره به قفس مبارزه برگشت...

  • یو اف سی فاکس ؛ استایپ مایسیک و دوس سانتوس

    اشتراک

    بیش از یک سال بعد، JDS مقابل ستاره نوظهور استایپ مایسیک بازگشت...

  • یو اف سی فایت نایت 86 ؛ بن راثول و جونیور دوس سانتوس

    اشتراک

    دوس سانتوس که مشتاق بازگشت به مبارزه قهرمانی بود، یک سال پس از پیروزی مقابل مایسیک بازگشت...

جونیور دوس سانتوس Junior dos Santos

جونیور دوس سانتوس (نام کامل: جونیور دوس سانتوس آلمیدا) یک رزمی کار ترکیبی برزیلی و قهرمان اسبق سنگین وزن یو اف سی / UFC است.

او وزنه‌بردار شماره ۷ جهان شردوگ است. او بر 5 قهرمان سنگین وزن یو اف سی، فابریسیو وردوم، فرانک میر، کین ولاسکز، شین کاروین و استایپ مایسیک پیروز شده است.

او همچنین بر مبارزان برجسته مارک هانت، میرکو کرو کوپ، گابریل گونزاگا، بن راثول و روی نلسون پیروز شده است. از 18 فوریه 2019، او در رده بندی رسمی سنگین وزن UFC در رتبه هشتم قرار دارد.

دوس سانتوس توسط یک مادر مجرد بزرگ شد. برای کمک به خانواده از ده سالگی شروع به کار کرد. او قبل از اولین تماس جدی او با هنرهای رزمی در 21 سالگی، زمانی که تمرینات جیو جیتسو برزیلی را زیر نظر یوری کارلتون شروع کرد، کاپوئرا را در تمام سال های نوجوانی خود آموزش داد.

پس از تنها شش ماه تمرین، او برنده چند تورنمنت جیو جیتسو در سالوادور شد. یک سال بعد، دوس سانتوس برای پیوستن به تمرین بوکس توسط یکی از دوستانش دعوت شد و در آنجا با مربی بوکس خود، لوئیز کارلوس دوریا آشنا شد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های جونیور دوس سانتوس در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!