بهترین های پیت سمپراس
بهترین های پیت سمپراس
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های پیت سمپراس

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    615 بار

  • فینال ویمبلدون 1998 ؛ گوران ایوانیسویچ و پیت سمپراس

    اشتراک

    سمپراس همیشه بدون توجه به ناملایمات یا مخالفان، نشان خود را در ویمبلدون می یابد. و او دقیقاً این کار را در نبرد 5 ست مقابل گوران ایوانیسوویچ از کرواسی انجام داد.

  • یک چهارم نهایی اوپن آمریکا ۱۹۹۰ 1؛ ایوان لندل و پیت سامپراس

    اشتراک

  • یک چهارم نهایی اوپن آمریکا ۱۹۹۰ 2؛ ایوان لندل و پیت سامپراس

    اشتراک

    سامپراس اولین گرند اسلم خود را در فینال اوپن آمریکا در سال 1990 با شکست آندره آغاسی در ست های مستقیم برد. اما او سخت ترین بازی مسابقات را در یک چهارم نهایی انجام داد. حریف او شماره 1 سابق جهان بود؛ ایوان لندل.

  • یک چهارم نهایی اوپن فرانسه ۱۹۹۶ ؛ جیم کوریه و سمپراس

    اشتراک

    چشمگیرترین نمایش پیت سمپراس در رولان گاروس در سال 1996 اتفاق افتاد. این بازیکن بومی واشنگتن دی سی به نیمه نهایی مسابقات راه یافت...

  • یک چهارم نهایی اوپن آمریکا 2001 ؛ آندره آغاسی و سمپراس

    اشتراک

    سمپراس آغاسی را در چهار ست تای بریک در یک مسابقه شبانه یک چهارم نهایی در سال 2001 شکست داد که به طور جهانی یکی از بهترین مسابقات تاریخ آزاد ایالات متحده محسوب می شود...

  • فینال ویمبلدون 1999 ؛ آغاسی و سامپراس

    اشتراک

    پیت سامپراس بهترین بازی دوران حرفه ای خود را در فینال ویمبلدون در سال 1999 انجام داد، زمانی که رقیب دیرینه خود را شکست داد.

پیت سمپراس Pete Sampras

پتروس «پیت» سمپراس یک تنیس‌باز بازنشسته سابق و پیشین تنیس جهان است و اگر نگوییم بهترین، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تنیس محسوب می‌شود.

او که در کودکی فوق‌العاده ورزشکار بود، به محض ورود به عرصه تنیس حرفه‌ای در سن 16 سالگی بسیار قوی ظاهر شد. او تنها در یک سال به جمع 100 نفر برتر رنکینگ جهانی راه یافت.

او اولین عنوان گرند اسلم خود را در سال 1990 به دست آورد و در سال 1993 به مقام اول ATP رسید. او به مدت 286 هفته در رتبه اول ای تی پی باقی ماند و همچنان رکورد معتبر ای تی پی را با شش رتبه بندی پایان سال در اختیار دارد.

او در طول دوران حرفه‌ای تنیس خود، 14 عنوان گرند اسلم را به دست آورد که شامل هفت عنوان قهرمانی ویمبلدون و پنج عنوان انفرادی آزاد آمریکا می‌شود.

رقابت‌های تنیس او در برابر پاتریک رافتر و آندره آغاسی در طول دوران حرفه‌ای او بسیار مورد بحث بود. پیت سامپراس پس از پیروزی در مسابقات آزاد آمریکا در سال 2002 در برابر دشمن دیرینه خود، آندره آغاسی، بازنشسته شد.

او بسیاری از موفقیت های خود را مدیون مربی قدیمی خود تیم گولیکسون است که متاسفانه در سال 1996 بر اثر سرطان مغز درگذشت.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات تنیس پیت سمپراس در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!