بهترین های بوکس
بهترین های بوکس
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های بوکس

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    832 بار

  • محمد علی و جو فریزر 1971

    اشتراک

    اغلب اینطور نیست که باخت در فهرست بهترین های یک ورزشکار قرار بگیرد. اما شرایط مسابقه بین علی فریز متفاوت بود...

  • ماروین هاگلر و توماس هرنز 1985

    اشتراک

    این بازی فقط سه راند به طول انجامید، اما به نوعی این تنبل‌فست هشت دقیقه‌ای بین ماروین هاگلر شگفت‌انگیز و توماس «هیت من» هرنز تقریباً بیش از هر مبارزه دیگری در تاریخ درام، اکشن و تنش داشت.

  • میکی وارد و آرتورو گاتی 2002

    اشتراک

    اولین مبارزه وحشیانه ترین سه گانه بوکس، مبارزه سال 2002 بین لاول، میکی وارد از ماساچوست و آرتورو گاتی ...

  • محمد علی و جورج فورمن 1974

    اشتراک

    یک دهه پس از سرنگونی لیستون، نسخه 32 ساله علی با اتفاق بزرگ بعدی روبرو شد: جورج فورمن 25 ساله که با 34 ناک اوت و توقف دو راند هر دو فریزر و کن نورتون، 37-0 بود...

  • آرون پریور و الکسیس آرگولو 1982

    اشتراک

    این مسابقه رویایی در سال 1982 که توسط پروموتور باب آروم

  • خولیو سزار چاوز و ملدریک تیلور 1990

    اشتراک

    اگرچه این فایت 12 راند هیجان انگیز به طول انجامید، اما این مبارزه 1990 بین قهرمان مکزیکی خولیو سزار چاوز و اعجوبه فیلادلفیا ملدریک تیلور برای دو ثانیه به یادگار مانده است.

  • اریک مورالس و مارکو آنتونیو باررا 2005

    اشتراک

    بزرگترین رقابت های بوکس اغلب در سه گانه ها انجام می شود و دشمنی بین بوکسورهای خطرناک مکزیکی اریک مورالس و مارکو آنتونیو باررا نیز از این قاعده مستثنی نبود.

  • جورج فورمن و ران لایل 1976

    اشتراک

    فایت سال 1976 بین جورج فورمن و ران لایل، درگیری دو بوکسور بود که می خواستند چیزی را ثابت کنند.

  • دیگو کورالس و خوزه لوئیس کاستیو 2005

    اشتراک

    محبوبیت بوکس بدون شک در دهه گذشته کاهش یافته است، اما هنوز هم گاهی یادآوری هایی وجود دارد که چه چیزی این ورزش را عالی می کند.

  • ری لئونارد و توماس هرنز 1981

    اشتراک

    در 16 سپتامبر 1981 لئونارد توماس هرنز را در راند چهاردهم با ناک اوت شکست داد.

  • پرنل ویتاکر و خولیو سزار چاوز 1993

    اشتراک

    این نبرد بین دو مبارز بسیار متفاوت بود. طرفداران از این موضوع نگران بودند که آیا جادوگری فنی و دست نیافتنی ویتاکر به شیوه‌های یک استاد ماتادور شبیه به سبک فشار شدید و صعودی یکی از بزرگترین مبارزان مکزیک است یا خیر.

بوکس Boxing

بوکس (همچنین به عنوان “بوکس غربی” یا “پوژیلیسم” شناخته می شود) یک ورزش رزمی است که در آن دو نفر معمولاً با دستکش های محافظ و سایر تجهیزات محافظتی مانند بسته دستی و محافظ دهان، برای مدت زمان از پیش تعیین شده ای به یکدیگر مشت می زنند.

اگرچه اصطلاح “بوکس” معمولاً به “بوکس غربی” نسبت داده می شود که فقط مشت در آن دخالت دارد، بوکس به روش های مختلفی در مناطق جغرافیایی و فرهنگ های مختلف توسعه یافته است.

در اصطلاح جهانی، بوکس مجموعه‌ای از ورزش‌های رزمی است که بر ضربه زدن متمرکز است، که در آن دو حریف در یک مبارزه با دست‌کم مشت‌هایشان روبرو می‌شوند و احتمالاً شامل اعمال دیگری مانند ضربات لگد، ضربه‌های آرنج، ضربه‌های زانو و ضربه‌های سر می‌شوند.

روی قوانین برخی از اشکال ورزش مدرن عبارتند از بوکس غربی، کیک بوکسینگ، موی تای، لتوئی، ساواته، و ساندا. تکنیک های بوکس در بسیاری از هنرهای رزمی، سیستم های نظامی و سایر ورزش های رزمی گنجانده شده است.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های بوکس در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!