بهترین های روی جونز جونیور
بهترین های روی جونز جونیور
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های روی جونز جونیور

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1124 بار

  • روی جونز و جیمز تونی 1994

    اشتراک

    جیمز تونی بهترین بوکسور «پسر بد» دهه 1990 در سال 1994 با روی جونز مبارزه کرد..

  • روی جونز و جان رویز 2003

    اشتراک

    پس از چند سال شایعاتی مبنی بر اینکه جونز قصد دارد به دسته سنگین وزن صعود کند، سرانجام در سال 2003 زمانی که او برای مبارزه با قهرمان سنگین وزن WBA، جان

  • روی جونز و مونتل گریفین 1997

    اشتراک

    مونتل گریفین همیشه می تواند ادعا کند که روی جونز جونیور بزرگ را شکست داده است، اما شرایط آن پیروزی باید توضیح داده شود، و آنها چیزی نیستند که او باید به آن افتخار کند....

  • روی جونز و برنارد هاپکینز 1993

    اشتراک

    روی جونز و برنارد هاپکینز 1993 اولین دیدار از دو دیدار با 17 سال فاصله بود، اما آن دیداری بود که مهم بود...

  • روی جونز و ویرجیل هیل 1998

    اشتراک

    ویرجیل هیل بوکسوری کهنه کار بود که در سال 1998 در مبارزه خود با جونز جونیور بسیار ماهر و باتجربه بود...

  • روی جونز و آنتونیو تارور 2003

    اشتراک

    گاهی اوقات بهترین پیروزی های یک بوکسور سخت ترین آنها هستند، و این سخت ترین مبارزه ای بود که جونز تا به حال برنده شده است.

  • روی جونز و وینی پازینزا 1995

    اشتراک

    در مبارزه‌ای که جونز در شش راند چهار برابر حریفش مشت زد، این یکی از غالب‌ترین نمایش‌های خشونت و مهارت او باقی می‌ماند.

  • روی جونز و فلیکس ترینیتی 2008

    اشتراک

    جونز در 12 مبارزه اخیر خود 5-7 شده است، و این تنها پیروزی در این لیست است که در بازه زمانی 7 ساله از سال 2004 تا 2011 به دست آمده است.

روی جونز جونیور Roy Jones Jr

روی جونز جونیور بوکسور، رپر، بازیگر و گزارشگر حرفه‌ای آمریکایی است که بیشتر به خاطر قهرمانی در مسابقات جهانی بوکس در چهار وزن شناخته شده است.

روی از اوایل نوجوانی خود برای بوکس تمرین کرد و مدال های طلای زیادی را در مسابقات قهرمانی نوجوانان مانند المپیک نوجوانان 1984 و دستکش های طلایی ملی ایالات متحده به دست آورد.

روی جونز از زمان تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه ای، عناوین متعددی را در مسابقات قهرمانی به دست آورده است؛ در وزن های فوق متوسط، سبک وزن و سنگین وزن.

روی که توسط کارشناسان به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تمام دوران شناخته می شود، در 75 مسابقه بوکس حرفه ای بازی کرده است که در 66 پیروزی و 9 شکست به میدان رفته است.

او 47 حریف خود را با ناک اوت شکست داده است. او همچنین رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده است، از جمله تبدیل شدن به اولین قهرمان سابق میان وزن در 106 سال که موفق به کسب عنوان قهرمانی سنگین وزن شده است.

در سال 2003، او توسط تالار مشاهیر بوکس جهان به عنوان بهترین بوکسر سال انتخاب شد. علاوه بر این، او همچنین از سوی انجمن نویسندگان بوکس آمریکا به عنوان مبارز دهه 1990 انتخاب شده است.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های روی جونز در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!