یو اف سی 282 ؛ بلاهوویچ و آنکالایف
یو اف سی 282 ؛ بلاهوویچ و آنکالایف
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

یو اف سی 282 ؛ بلاهوویچ و آنکالایف

  • رزمی
  • ایالات متحده - 2022
  • مسابقات
IMDB
8 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    681 بار

یو اف سی 282 UFC

یو اف سی 282 ؛ بلاهوویچ و آنکالایف یک رویداد هنرهای رزمی ترکیبی بود که در 10 دسامبر 2022 / 20 آذر 1400، در ورزشگاه تی موبایل نوادا ایالات متحده برگزار شد.

در ابتدا انتظار می رفت که یک مسابقه مجدد قهرمانی سبک وزن UFC بین قهرمان فعلی، جیری پروچازکا (همچنین قهرمان سابق سبک وزن ریزین) و قهرمان سابق گلاور تشیرا، عنوان این رویداد را داشته باشد.

این زوج قبلاً در یو اف سی 275 در ماه ژوئن با هم دیدار کردند و پروچازکا در دور پنجم با سابمیشن در مبارزه رفت و برگشت (و قهرمانی) پیروز شد.

با این حال، در 23 نوامبر، پروچازکا به دلیل آسیب دیدگی شانه که به عمل جراحی و حداقل 6 ماه توانبخشی نیاز دارد، از زمین خارج شد.

او تصمیم گرفت عنوان را خالی کند و تشیرا متعاقباً از مبارزه با جایگزین یعنی ماگومد (محمد) آنکالایف خودداری کرد.

محمد آنکالایف و یان بلاهوویچ

بنابراین، مسابقه رویداد اصلی مشترک بین قهرمان سابق یان بلاهوویچ (همچنین قهرمان سابق سبک وزن KSW) و آنکالایف به وضعیت رویداد اصلی ارتقا یافت.

به گفته دانا وایت، رئیس یو اف سی، انتظار این است که برنده مسابقه اصلی بین محمد آنکالایف و یان بلاهوویچ در سال 2023 به مصاف گلاور تشیرا برود.

سپس، هرکسی که در آن مسابقه پیروز شود، پس از سلامتی و خروج از بازی، همان طور که با تیم صحبت شد، به مصاف پروچازکا خواهد رفت.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!