بهترین های فابریسیو وردوم
بهترین های فابریسیو وردوم
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های فابریسیو وردوم

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1443 بار

  • پراید 29 ؛ تام اریکسون و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    اگر می‌خواید ببینید که ورزش در طول سال‌ها چقدر تغییر کرده، به عقب برگردید و به اولین مبارزات برخی از باسابقه‌ترین ستاره‌های این ورزش نگاهی بندازید...

  • پراید اف سی ؛ الیستر اوریم و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    این به دو دلیل به هر فهرستی از بزرگترین پیروزی‌های وردوم باید اضافه شود: قبل از هر توضیحی بهتر از علتش را در فیلم مسابقه ببینید....

  • پراید اف سی ؛ آنتونیو رودریگو نوگوئیرا و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    آیا این کلیشه در ورزش های گروهی را می شناسید که باید در پلی آف شکست بخورید قبل از اینکه بتوانید در پلی آف پیروز شوید؟ این نسخه ام ام ای / MMA یکی از آن موقعیت ها بود.

  • استرایکفورس ؛ فدور املیاننکو و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    اگر از طرفداران MMA هستید، این یکی از مواردی است که وقتی دیدید یا شنیدید فدور املیاننکو برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌اش شکست خورد، دقیقاً کجا بودید.

  • یو اف سی 143 ؛ روی نلسون و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    زمانی که وردوم به هشت ضلعی بازگشت و در UFC 143 مقابل نلسون قرار گرفت، به سرعت به اوجش بازگشت.

  • یو اف سی فیول ؛ آنتونیو رودریگو نوگوئیرا و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    در حالی که وردوم دو پیروزی بزرگ را کسب می کرد و در اواسط 30 سالگی به اوج خود می رسید، نوگوئیرا تنها 18 ماه از شکستگی مارپیچی وحشتناک بازوی خود در جریان باختش مقابل فرانک میر در یو اف سی 140 حذف شد.

  • یو اف سی فاکس 11 ؛ تراویس براون و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که تراویس براون قبل از این مسابقه چقدر خوب به نظر می رسید، که همه می دانستند رقیب بعدی عنوان قهرمانی در دسته سنگین وزن را تعیین می کند.

  • یو اف سی 180 ؛ مارک هانت و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    یو اف سی 180 قرار بود شرکت کننده های متفاوتی داشته باشد اما در نهایت مارک هانت و فابریسیو وردوم در مقابل یکدیگر قرار گرفتند....

  • یو اف سی 188 ؛ کین ولاسکوئز و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    هشت ماه پس از شکست هانت به عنوان قهرمانی سنگین وزن، وردوم و ولاسکوئز برای مبارزه اتحاد خود در رویداد اصلی UFC 188 به مکزیکوسیتی بازگشتند.

  • یو اف سی 147 ؛ مایک راسو و فابریسیو وردوم

    اشتراک

    مایک راسو و فابریسیو وردوم در یو اف سی 147 مقابل یکدیگر قرار گرفتند...

فابریسیو وردوم Fabricio Werdum

فابریسیو وردوم در 30 ژوئیه 1977 در پورتو آلگره در جنوب برزیل متولد شد. او پس از اینکه در آن زمان با دوستش درگیر شد، جیو جیتسو را در نوجوانی شروع کرد.

فابریسیو در زمانی که با مادرش به اسپانیا نقل مکان کرد حدود 17 سال داشت و بسیاری بر این باور بودند که این پایان کار یک مبارز امیدوارکننده خواهد بود، اما ناباوران نمی توانستند از حقیقت دورتر باشند.

مادرید اوایل دهه 2000 زمانی که نوبت به آکادمی های BJJ می رسید، یک بیابان بود، وردوم تصمیم گرفت آکادمی خود را باز کند و مقر او در استادیوم معروف فوتبال (فوتبال) ویسنته کالدرون، خانه تیم اتلتیکو مادرید قرار داشت.

او که خود را به عنوان یکی از بهترین مربیان اسپانیا معرفی کرد، ادامه داد و آکادمی های وابسته را در آلباسه و ساراگوکا (هر دو شهر اسپانیا) راه اندازی کرد.

در سال 2002 وردوم در هنرهای رزمی ترکیبی (ام ام ای / MMA) شرکت کرد و با چوک مثلثی علامت تجاری خود پیروز شد.

اگرچه وردوم در اسپانیا بود، اغلب به برزیل سفر می‌کرد تا در آنجا تمرین کند و در آنجا رقابت کند، و همیشه با سازمان بیرینگ کمربند مشکی خود را از سیلویو بیرینگ، برادر مارسلو بیرنگ معروف به دست می‌آورد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های فابریسیو وردوم در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!