یو اف سی 288 ؛ استرلینگ و سجودو
یو اف سی 288 ؛ استرلینگ و سجودو
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

یو اف سی 288 ؛ استرلینگ و سجودو

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    627 بار

یو اف سی 288 UFC

یو اف سی 288 استرلینگ و سجودو یک رویداد هنرهای رزمی ترکیبی بوده که توسط مسابقات قهرمانی نهایی (یواف‌سی) در 6 می 2023 / 16 اردیبهشت 1402 در نیوآرک، نیوجرسی برگزار می شود.

انتظار می‌رود که مسابقه قهرمانی یو اف سی بین قهرمان کنونی آلجامین استرلینگ و قهرمان سابق این ورزش، هنری سجودو (همچنین برنده مدال طلای المپیک 2008 در کشتی آزاد) سرفصل این رویداد باشد.

با توجه به داستان و جذابیت این دو، استرلینگ و سیجودو در هفته مبارزه همه توجه را به خود جلب خواهند کرد. استرلینگ پس از یک وقفه سه ساله وارد هشت ضلعی می شود و برای به چالش کشیدن عنوانی که هرگز از دست نداده است، خواهد جنگید.

یک مسابقه سبک وزن بین قهرمان سابق سبک وزن یو اف سی، چارلز اولیویرا و بنیل داریوش انتظار می رفت که به عنوان رویداد اصلی برگزار شود. با این حال، اولیویرا به دلیل آسیب دیدگی نامعلوم کنار رفت. تاریخ مبارزه بعداً تغییر کرد و به UFC 289 منتقل شد.

انتظار می رفت که ژالگاس ژوماگولف و نیت مانس در این رویداد روبرو شوند. با این حال، مانس در اوایل آوریل به دلیل مصدومیت کنار رفت و رافائل استیوام جایگزین او شد، که در ابتدا قرار بود دو هفته زودتر در یو اف سی فایت نایت مبارزه کند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!