میامی هیت – فیلادلفیا سونتی سیکسرز (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
میامی هیت – فیلادلفیا سونتی سیکسرز (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

میامی هیت – فیلادلفیا سونتی سیکسرز (نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲)

IMDB
8.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1071 بار

نیمه نهایی کنفرانس شرق ۲۰۲۲

در راند دوم پلی آف تیم سید یک، میامی هیت به مصاف تیم سید سه، فیلادلفیا سونتی سیکسرز می رود. میامی با شکست آتلانتا در 5 بازی به این مرحله رسید. فیلی هم تیم سید شش، تورنتو رپترز را در 6 بازی شکست داد اما جوئل امبید، در بازی ششم دچار شکستگی استخوان مداری و ضربه مغزی خفیف شد. گفته شده است که امبید دو بازی اول این سری را از دست می دهد.

فیلادلفیا

تیم داک ریورز پس از دریافت انتقادات قابل توجهی از سوی رسانه ها به دلیل اینکه تیمش دو بازی متوالی را پس از برتری 3-0 از دست داد، با پیروزی در بازی ششم به نوعی جواب منتقدان را داد.

با این حال در حالی که اختلاف در کوارتر چهارم 30+ امتیاز بود، جوئل امبید در برخورد با پاسکال سیاکام دچار مصدومیت شد. عکس‌برداری با اشعه ایکس بعداً شکستگی استخوان مدار چشم و ضربه مغزی خفیف را نشان داد. حالا ریورز دوباره به خاطر نگه داشتن مهره کلیدی خود در دقایقی که لزومی نداشت، مورد انتقاد قرار گرفته است.

سیکسرز در بازی هایی که بدون جوئل امبیید در این فصل بازی کرده، رکورد 8-6 را کسب کرده است. حریفان آنها به طور میانگین 111 امتیاز در هر بازی بدون امبید به دست آوردند در حالی که با او در ترکیب 106 امتیاز در هر بازی کسب کردند. علاوه بر این، سیکسرز بدون او به طور میانگین تنها 105.8 امتیاز در هر بازی به دست آورد، در حالی که با او در ترکیب به طور میانگین نزدیک به 111 امتیاز در هر بازی به دست آورد.

میامی

در حالی که وضعیت مصدومیت جوئل امبید به طور قابل توجهی سرتیتر اخبار را به خود اختصاص داده است، میامی هیت با تعدادی از مصدومیت های آزاردهنده خود در بازی اول دست و پنجه نرم می کند. پوینت گارد این تیم، کایل لوری همچنان وضعیت نامشخصی دارد، زیرا او همچنان با فشار همسترینگ دست و پنجه نرم می کند.

در غیاب لوری، باتلر مسئولیت های بیشتری را به عنوان نگهدارنده اصلی توپ بر عهده گرفته است. یک سلاح جدید برای هیت می تواند ویکتور اولادیپو باشد. اولادیپو در بازی پنجم راند اول، در غیاب باتلر 36 دقیقه بازی کرد و 23 امتیاز کسب کرد. او احتمالاً شاهد افزایش زمان بازی در این سری خواهد بود.

مکس استروس نیز یک بازیکن مهم در این تیم خواهد بود. استروس در اواخر فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و میانگین بیش از 16 امتیاز در هر بازی را به عنوان شروع کننده کسب کرد. او دومین امتیاز آور برتر هیت پس از باتلر در سری مقابل هاکس بود و میانگین امتیازاتش در هر بازی بیش از 14 بود.

در نهایت، به دنبال تایلر هرو باشید تا در این سری نیز نقش بیشتری از روی نیمکت بازی کند. ششمین مرد سال ان بی ای در دور اول به طور میانگین تنها 12 امتیاز در هر بازی به دست آورد و تنها 39 درصد فیلدگل داشت.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2022 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!