بهترین های الیستار اوریم
بهترین های الیستار اوریم
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های الیستار اوریم

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1526 بار

  • یو اف سی ای اس پی ان 8 ؛ والت هریس و الیستار اوریم

    اشتراک

    اوریم خود را در دردسر میدید اما با مقاومت از دردسر خلاص شد و سپس به آرامی کنترل مسابقه را در دست گرفت...

  • یو اف سی فایت نایت 141 ؛ سرگئی پاولوویچ و الیستار اوریم

    اشتراک

    شکست‌های پیاپی ناک اوت به دست فرانسیس نگانو و کرتیس بلیدز در فصل 18-2017 باعث شد که بسیاری از او بپرسند آیا بهترین روزهای اوریم گذشته است؟...

  • یو اف سی 209 ؛ مارک هانت و الیستار اوریم

    اشتراک

    باخت به میوسیچ برای اوریم و طرفدارانش ناامیدکننده بود، اما شش ماه بعد او دوباره به شکار بازگشت و مقابل مارک هانت قرار گرفت...

  • یو اف سی 169 ؛ فرانک میر و الیستار اوریم

    اشتراک

    یو اف سی 169 شاهد تقابل فرانک میر و الیستار اوریم بوده است که...

  • یو اف سی 141 ؛ براک لزنر و الیستار اوریم

    اشتراک

    انتظارات برای اولین بازی Overeem در UFC در برابر قهرمان سابق سنگین وزن براک لزنر، نه فقط از طرف هواداران، بلکه از طرف خود او بالا بود.

  • یو اف سی 213 ؛ فابریسیو وردوم و الیستار اوریم

    اشتراک

    یو اف سی 213 یک دیدار جذاب را بین فابریسیو وردوم و الیستار اوریم رقم زد که...

  • دینامیت 2010 ؛ تاد دافی و الیستار اوریم

    اشتراک

    تصور می کنید که سه مبارزه K-1 در یک شب باعث می شود اوریم یک تعطیلات خوب برای او به ارمغان بیاورد. در عوض، او یک مسابقه شب سال نو با تاد دافی، دامپزشک UFC را برای تاج سنگین وزن پذیرفت.

  • گرندپری K-1 فینال 2010 ؛ پیتر آرتز و الیستار اوریم

    اشتراک

    یک ماه قبل از مسابقه راجرز، اوریم همه کارت‌هایش را روی میز گذاشت و سفری را آغاز کرد که خیلی‌ها باور نداشتند بتواند آن را تکمیل کند - رقابت و برنده شدن در جایزه بزرگ جهانی K-1.

  • دینامیت 2008 ؛ بدر هری و الیستار اوریم

    اشتراک

    اوریم که از سال 1999 به طور دوره‌ای به کیک بوکسینگ پرداخته بود، در اواخر دهه گذشته شروع به جدی‌تر گرفتن آن کرد و اولین مبارزه بزرگ او در آن عرصه ورزش‌های رزمی، در برابر یکی از ترسناک‌ترین مردان بازی، بدر هاری بود.

الیستار اوریم Alistair Overeem

الیستار اوریم در 17 مه 1980 در لندن انگلستان، با تبار جامائیکایی و هلندی متولد شد و یک رزمی کار ترکیبی و کیک بوکسور است که بیشتر به خاطر قهرمان سابق چندین جایزه شناخته می شود.

این قهرمانی ها عبارتند از: قهرمان سنگین وزن استرایک فورس، قهرمان جایزه بزرگ جهانی K-1، و قهرمان موقت سنگین وزن دریم.

در کودکی اوریم تمرین هنرهای رزمی را با برادر بزرگترش ولنتین آغاز کرد تا از خود در برابر قلدری دفاع کند. او تصمیم گرفت با الگوبرداری از برادرش، ابتدا در جودو و سپس دو و میدانی و بسکتبال، یک حرفه ورزشی رقابتی را دنبال کند.

اوریم اولین مبارزه حرفه‌ای ام ام ای / MMA خود را در 19 سالگی انجام داد و در 24 اکتبر 1999 در ایتز شوتایم، اولین رویداد تبلیغاتی که به همین نام نامگذاری شد، ریکاردو فایت را با سابمیشن شکست داد.

الیستار یکی از قوی‌ترین وزنه‌ها در این ورزش در نظر گرفته می‌شود، اگرچه او عمدتاً به دلیل برتری و قدرت خود در زمینه ضربه‌ای شناخته می‌شود. اوریم از ضربات به بدن و پاها و ضربه های زانو از کلینچ که به عنوان “ویرانگر” توصیف شده، بیشتر استفاده می کند.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های الیستار اوریم در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!