فینال ان بی ای 2020 ؛ لس آنجلس لیکرز و میامی هیت
فینال ان بی ای 2020 ؛ لس آنجلس لیکرز و میامی هیت
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2020 ؛ لس آنجلس لیکرز و میامی هیت

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1465 بار

فینال بسکتبال ان بی ای 2020 NBA

لیکرز بهترین رکورد فصل عادی در کنفرانس غرب را ثبت کرد و تک تک گام ها برای رسیدن به فینال را محکم برداشت و همه حریفان را در 5 بازی به خانه فرستاد. در طرف دیگر میامی فصل عادی را به عنوان تیم پنجم کنفرانس شرق به پایان برد و با هدایت اریک اسپولسترا و تیمی یک دست معادلات کارشناسان و هواداران را بر هم زد و به فینال ان بی ای رسید.

لس آنجلس لیکرز

لیکرز در راند اول در مقابل پورتلند که تیمی بسیار مصمم داشت قرار گرفت و در ابتدا سری را 0-1 عقب افتاد و سپس در 4 بازی متوالی به پیروزی رسید. آن ها در راند دوم در مقابل هیوستون باز هم بازی اول را واگذار کردند و در 4 بازی بعد به برتری رسیدند اما سخت ترین بازی لیکرز در برابر دنور ناگتس تیمی با ثبات فوق العاده بود. تیمی که موفق به حذف کلیپرز پرستاره شده بود.

در نهایت لیکرز موفق شد با رهبری لبران جیمز و آنتونی دیویس این سری را در 5 بازی ببندد. جیمز و دیویس عملکرد هیولاواری در پلی آف داشتند و میانگین مجموع 55 امتیاز در هر بازی را ثبت کردند. الکس کروسو، راجان راندو و دوایت هاوارد کمک زیادی در رسیدن به این دستاورد داشتند.

میامی هیت

در طرف دیگر میامی در راند اول با جارو کردن ایندیانا به راند دوم رسید که این موضوع باعث شد زمان بیشتری برای استراحت و آمادگی برای بازی بعدی خود مقابل تیم اول کنفرانس شرق، میلواکی داشته باشد. میامی با متحیر کردن تمامِ لیگ در 5 بازی تیمی که MVP و بهترین بازیکن دفاعی سال یانیس آنته توکومپو را در اختیار داشت را از پلی آف کنار زد و به فینال کنفرانس شرق در مقابل بوستون سلتیکس رسید.

تیم شگفتی ساز هیت موفق شد در 6 بازی سری مقابل سلتیکس را هم ببندد و به فینال ان بی ای برسد. جیمی باتلر، بم ادبایو، گوران دراگیچ و تایلر هیرو کمک شایانی برای رسیدن به این دستاورد داشتند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!