فینال ان بی ای 2021 ؛ فینیکس سانز و میلواکی باکس
فینال ان بی ای 2021 ؛ فینیکس سانز و میلواکی باکس
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2021 ؛ فینیکس سانز و میلواکی باکس

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    3531 بار

  • بازی اول به صورت کامل

    اشتراک

    در چارچوب رقابت های فینال NBA تیم های فینیکس سانز و میلواکی باکس در اولین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان یک بازی زیبا این فینیکس بود که توانست با حساب 118-105 پیروزی را از آن خود کند. یانیس آنتتوکومپو در این باژی برای باکس به میدان رفت ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. در سوی مقابل اما کریس پال با تجربه با 32 امتیازش در اولین حضورش در فینال، تیمش را در این برد مهم رهبری کرد.

  • بازی دوم به صورت کامل

    اشتراک

    در چارچوب رقابت های فینال NBA تیم های فینیکس سانز و میلواکی باکس به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با حساب 118-108 به سود سانز پایان یافت. با این برد، سری 2-0 به سود سانز شد و آنها از دو بازی خانگی خود نهایت استفاده را بردند. عملکرد تیمی فینیکس سانز در این بازی حرف اول را می زد و در سوی مقابل میلواکی کاملا به یانیس آنتتوکومپو متکی بود اما در پایان نمایش 42 امتیازه یانیس هم مانع شکست باکس نشد. در تیم فینیکس اما، تعداد امتیازهای 5 بازیکن این تیم دو رقمی شد که در رأس آنها دوین بوکر با 31 امتیاز قرار داشت.

  • بازی سوم به صورت کامل

    اشتراک

    در سومین بازی از سری فینال این تیم میلواکی باکس بود که توانست در اولین بازی خانگی خود، حریف را شکست دهد و سری را 2-1 کند. درخشش یانیس آنتتوکومپو تاثیر زیادی در این پیروزی داشت. یانیس با کسب 41 امتیاز و 13 ریباند عملکرد درخشانی از خود نشان داد. هالیدی و میدلتون هم با 21 و 18 امتیاز کمک زیادی به یانیس برای پیروزی در این مسابقه کردند تا امیدهای میلواکی برای پیروزی در سری فینال زنده شود.

  • بازی چهارم به صورت کامل

    اشتراک

    میلواکی باکس توانست دومین بازی خانگی خود در فینال را هم با موفقیت پشت سر بگذارد تا دو شکست خود در بازی های ابتدایی را کامل جبران کند. کریس میدلتون عملکرد خارق العاده ای در این بازی ارائه داد و با کسب 40 امتیاز نقش به سزایی در پیروزی 109-103 تیمش داشت. یانیس آنتتوکومپو هم با کسب 26 امتیاز و 14 ریباند به عملکرد خوبش در سری فینال ادامه داد. در تیم فینیکس سانز هم دوین بوکر 42 امتیاز کسب کرد اما کریس پال شب خوبی را سپری نکرد و همین باعث شد که سانز در بازی چهارم فینال ناکام بماند.

  • بازی پنجم به صورت کامل

    اشتراک

    میلواکی باکس با درخشش فوق العاده جرو هالیدی، یانیس آنتتوکومپو و کریس میدلتن توانست بازی حساس و جذاب پنجم را با پیروزی پشت سربگذارد. هالیدی در این بازی، چه در دفاع و چه در حمله فوق العاده عمل کرد و مرد اول تیمش در این بازی بود تا باکس بتواند از بازی 40 امتیازی و فوق العاده دوین بوکر جان سالم به در ببرد. باکس اکنون 3-2 در سری پیش افتاده و برای قهرمانی تنها به یک پیروزی دیگر نیازمند است. بازی ششم دو تیم در میلواکی خواهد بود و از این رو این تیم شانس زیادی برای پیروزی در این سری و قهرمانی در این فصل دارد.

  • بازی ششم به صورت کامل

    اشتراک

    تیم های میلواکی باکس و فینیکس سانز برای بار ششم به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم باکس بود که توانست با درخشش فوق ستاره خود، یانیس آنتتوکومپو کار را یکسره کند و بعد از 50 سال، دومین عنوان قهرمانی خود در ان بی ای را به دست بیاورد. یانیس در این بازی 50 امتیاز و 14 ریباند داشت و با عملکردی هیولاوار توانست تیمش را برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی رهبری کند. در پایان بازی نیز او به عنوان با ارزش ترین بازیکن فینال انتخاب شد.

فینال بسکتبال ان بی ای 2021 NBA

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، فصل 2021 ان بی ای به ایستگاه پایانی خود رسید. فصلی که با مصدومیت های فراوان ستارگان تیم ها و اتفاقات هیجان انگیز همراه بود اما در نهایت این دو تیم فینیکس سانز و میلواکی باکس بودند که پس از طی فصلی پرفشار موفق شدند خودشان را به فینال برسانند.

هر دو تیم با رسیدن به فینال موفق شده اند خط بطلانی بر روند طولانی مدت ناکامی هایشان بکشند چرا که طی 28 سال اخیر هیچ کدامشان سابقه‌ی قهرمانی در کنفرانس را نداشته اند. میلواکی فقط سابقه یک قهرمانی در تاریخ ان بی ای خود را دارد و فینیکس هم تا به حال موفق به قهرمانی در ان بی ای نشده است و از سال 1993، اولین بار است که توانسته خودش را به فینال برساند.

این دو تیم در فصل جاری دو مرتبه با یکدیگر روبرو شدند که هر بار سانز با یک امتیاز اختلاف برنده شده است.

میلواکی باکس

میلواکی بعد از کسب رتبه سوم در کنفرانس شرق در فصل عادی راهی پلی آف شد. آن ها بعد از برد نه چندان سخت مقابل میامی هیت به مصاف تیم پرستاره بروکلین نتس رفتند و توانستند کوین دورنت و یارانش را کنار بزنند. در فینال کنفرانس شرق، باکس با پیروزی 4-2 مقابل هاکس به فینال ان بی ای رسید و حالا امیدوار است دومین عنوان قهرمانی در تاریخ فرنچایزش را کسب کند.

میلواکی در این راه، نیاز مبرمی به فوق ستاره اش یانیس آنته توکومپو دارد که در حال حاضر با مصدومیت زانوی چپ روبرو شده و نامش در لیست وضعیت نامشخص قرار گرفته است. یانیس از بازی چهارم فینال کنفرانس شرق و پس از آن که زانویش بیش از حد کشیده شد دیگر نتوانسته بازی کند. البته هم تیمی هایش توانستند در غیاب او دو بازی پایانی مقابل آتلانتا را با پیروزی پشت سر بگذارند.

فینیکس سانز

فینیکس که فصل عادی را در جایگاه دوم کنفرانس غرب به پایان رساند در مرحله اول پلی آف از سد لبران جیمز و یارانش گذشت تا در مرحله دوم در برابر دنور ناگتس قرار بگیرد. آن ها سری سختی در مقابل ناگتس نداشتند و توانستند به فینال کنفرانس غرب راه پیدا کنند. در فینال کنفرانس غرب هم سانز توانست از پس کلیپرز بربیاید و راهی فینال ان بی ای شود.

کریس پال در مقطعی از پلی آف، از ناحیه‌ی شانه آسیب دید و مدتی را هم به دلیل رعایت پروتکل های کووید 19 دور از میادین بود ولی بازگشت و عملکرد 41 امتیازی خود را در پیروزی نهایی کنفرانس مقابل لس آنجلس کلیپرز به ثبت رساند. دوین بوکر هم 22 امتیاز گرفت تا سری فینال کنفرانس را با میانگین 25.5 امتیازی پشت سر بگذارد.

1 دیدگاه
  • M.1186
    M.1186

    عالی

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!