فینال ان بی ای 2023
فینال ان بی ای 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2023

IMDB
8 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1656 بار

  • بازی اول ناگتس - هیت

    اشتراک

    میامی هیت و دنور ناگتس در بازی اول فینال ان بی ای به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی دوم ناگتس - هیت

    اشتراک

    میامی هیت و دنور ناگتس در بازی دوم فینال ان بی ای به مصاف هم رفتند که در نهایت هیت موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی سوم ناگتس - هیت

    اشتراک

    میامی هیت و دنور ناگتس در بازی سوم فینال ان بی ای به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد دومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی چهارم ناگتس - هیت

    اشتراک

    میامی هیت و دنور ناگتس در بازی چهارم فینال ان بی ای به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد سومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی پنجم ناگتس - هیت

    اشتراک

    میامی هیت و دنور ناگتس در بازی پنجم فینال ان بی ای به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد چهارمین پیروزی خود در سری را کسب کند و به عنوان قهرمانی این فصل ان بی ای برسد.

فینال ان بی ای 2023 NBA Finals

سرانجام این فصل ان بی ای هم به ایستگاه پایانی خود رسید. پس از سه راند جذاب و نفس گیر، این تیم های دنور ناگتس و میامی هیت بودند که موفق به راهیابی به فینال ان بی ای 2023 شدند.

دنور در حالی وارد سری فینال می شود که در شش بازی گذشته خود در پلی آف پیروز شده است. آن ها در فینال کنفرانس غرب، موفق شدند با اقتدار لس آنجلس لیکرز را شکست دهند.

برخلاف تصور همگان، ناگتس کار سختی مقابل لیکرز نداشت و به راحتی این تیم را جارو کرد. دنور برای قهرمانی، حساب ویژه ای روی نیکولا یوکیچ و جمال موری باز کرده است. در صورت آماده بودن این دو بازیکن، میامی کار به شدت سختی در فینال خواهد داشت.

در آن سوی میدان، میامی با پیروزی در بازی هفتم مقابل بوستون سلتیکس، قهرمان کنفرانس شرق شد و به فینال راه پیدا کرد. کار آن ها در حالی به بازی هفتم کشیده شد که با نتیجه 0-3 در سری پیش بودند.

بوستون تا یک قدمی بازگشتی تاریخی پیش رفت اما جیمی باتلر و یارانش، کار این تیم را در تی دی گاردن یکسره کردند.

میامی در حالی در فینال به مصاف دنور می رود که در شش تقابل قبلی خودش مقابل این تیم، شکست خورده است و تیم حریف در این سری، از مزیت یک بازی خانگی بیشتر هم برخوردار است.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2023 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!