راند دوم پلی آف ان بی ای 2023
راند دوم پلی آف ان بی ای 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

راند دوم پلی آف ان بی ای 2023

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1100 بار

  • بازی اول ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی اول راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی دوم ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی دوم راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و دومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی سوم ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی سوم راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی چهارم ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی چهارم راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت سانز موفق شد حریف خود را شکست دهد و دومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی پنجم ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی پنجم راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت ناگتس موفق شد حریف خود را شکست دهد و سومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی ششم ناگتس - سانز

    اشتراک

    فینیکس سانز و دنور ناگتس در بازی ششم راند دوم پلی آف به مصاف هم رفتند که در نهایت ناگتس موفق شد حریف خود را شکست دهد و چهارم پیروزی خود در سری را کسب کند.

راند دوم پلی آف ان بی ای 2023 NBA Playoffs

بعد از اتمام راند اول پلی آف 2023 و شگفتی هایی که ایجاد شد، هم اکنون بازی ها حساس تر و نزدیک تر می شود.

در راند اول، تیم سید یک از کنفرانس شرق، میلواکی باکس و تیم سید دو از کنفرانس غرب، ممفیس گریزلیز، بر خلاف انتظار از دور مسابقات کنار رفتند.

دنور ناگتس و فینیکس سانز

نیکولا یوکیچ، دنور ناگتس را در مقابل تیم پر ستاره فینیکس سانز رهبری خواهد کرد. تیمی که کوین دورنت و دوین بوکر، ستارگان اصلی این تیم هستند. هر دو تیم با حذف حریفان راند اول خود در پنج بازی، به سرعت ماموریت خود را انجام دادند.

دنور که مقابل تیم سید هشتمی تیمبرولوز قرار گرفته بود، کار سختی در پیش نداشت و مطابق انتظار در پنج بازی موفق به حذف این تیم شد. در سمت مقابل، انتظار می رفت که فینیکس، سری دشواری را مقابل کلیپرز تجربه کند.

کلیپرز موفق شد با درخشش راسل وستبروک در بازی نخست، کار را برای حریف خود دشوار کند اما مصدومیت کوای لنارد در ادامه سری، امیدهای این تیم را نابود کرد.

در نهایت سانز با درخشش دوین بوکر و همراهی کوین دورنت کار چندان سختی مقابل حریف خود نداشت و موفق شد به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود کند.

بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونتی سیکسرز

مهم ترین بازی کنفرانس شرق، قطعا این بازی است. شاید بوستون سلتیکس در راند اول، به یک یا دو بازی بیشتر برای تمام کردن کار آتلانتا هاکس نیاز داشت اما هر چه که بود، آن ها به این مرحله رسیدند.

بوستون امیدوار است با درخشش جیسون تیتوم و جیلن براون، عملکرد خوبش در فصل گذشته را تکرار کند اما در این راه حریف سرسختی به نام سیکسرز را در پیش رو دارد.

فیلادلفیا در راند اول، کار سختی مقابل نتس نداشت و موفق شد این تیم را جارو کند اما نگرانی اصلی این تیم، مصدومیت ستاره اش، جوئل امبید است.

رگ به رگ شدن زانوی امبید، نگرانی ها را برای نمایش یک عملکرد خوب مقابل تیم سرسخت سلتیکس افزایش داده است.

میامی هیت و نیویورک نیکس

شگفتی بزرگ راند اول پلی آف متعلق به میامی هیت و جیمی باتلر بود. هیت که تا روزهای آخر، مشخص نبود که بتواند به پلی آف برسد یا نه، موفق شد یکی از مدعیان قهرمانی را در همان گام اول حذف کند.

عملکرد خیره کننده جیمی باتلر، یاران یانیس را غافلگیر کرد تا شاید عجیب ترین نتیجه راند اول در آن سری اتفاق بیافتد.

در سوی مقابل، نیکس با درخشش جیلن برانسن، موفق شد کلیولند کاوالیرز را از پیش رو بردارد و بعد از سال ها، به نیمه نهایی کنفرانس غرب صعود کند.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2023 اینجا کلیک کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!