سوپرلیگ : جنگ برای فوتبال
سوپرلیگ : جنگ برای فوتبال
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

سوپرلیگ : جنگ برای فوتبال

IMDB
7.3 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    جف زیمبالیست

  • تعداد بازدید :

    631 بار

  • قسمت اول - فصل 1 سوپرلیگ جنگ برای فوتبال

    اشتراک

    گذشته، حال و آینده فوتبال اروپا زمانی که برنامه‌هایی برای لیگ جدایی طلبی پدید می‌آید با هم برخورد می‌کنند و قدرتمندترین رهبران را مجبور می‌کنند از سنت‌های این ورزش دفاع کنند...

  • قسمت دوم - فصل 1 سوپرلیگ جنگ برای فوتبال

    اشتراک

    با تبدیل شدن متحدان سابق به دشمنان قسم خورده، تأثیر مخارج افراطی فوتبال بررسی و انتخاب نمی شود.

  • قسمت سوم - فصل 1 سوپرلیگ جنگ برای فوتبال

    اشتراک

    پس از انتشار یک بیانیه مطبوعاتی نیمه شب، حرکتی جسورانه برای بازپس گیری قدرت انجام می شود...

  • قسمت چهارم - فصل 1 سوپرلیگ جنگ برای فوتبال

    اشتراک

    جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا باید طرفی را انتخاب کند، زیرا تنش ها به اوج خود می رسد. در همین حال، آنیلی برای آینده ای مبهم آماده می شود.

داستان مستند Super League The War for Football

“سوپرلیگ جنگ برای فوتبال” یک سریال چهار قسمتی است که نبردی با ریسک بالا را مستند می کند که در آن برنامه هایی برای یک لیگ جدایی طلب ظاهر می شود.

دنیای فوتبال هرگز بحث و جدل کوتاهی ندارد اما چند اتفاق در سال‌های اخیر سر و صدای زیادی برانگیخته که از جمله آن می توان به این خبر اشاره کرد؛ برخی از باشگاه‌های برتر اروپا قصد دارند سوپرلیگ خود را راه‌اندازی کنند.

هنگامی که این اعلامیه در آوریل 2021 اعلام شد، به سرعت با اعتراضات شدید هواداران، محکومیت های شدید کارشناسان و حتی تهدید به شکایت مواجه شد که در نهایت منجر به چند چرخش بسیار سریع از سوی برخی از باشگاه های درگیر شد.

با دسترسی به روسای لیگ، مالکان باشگاه‌ها و معماران سوپرلیگ اروپا، این مستند داستان ناگفته‌ای از چگونگی و چرایی شکل‌گیری این ایده و نقشه‌های جنگی که برای مبارزه با آن شکل گرفت را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

این مستند چهار قسمتی آن چهار روز خارق العاده و همچنین جدول زمانی پیچیده و دیوانه وار منتهی به اعلام عمومی را برجسته می کند. ما از مالکان رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ می شنویم…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!