زندگی نامه پل پوگبا 2022
زندگی نامه پل پوگبا 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

زندگی نامه پل پوگبا 2022

IMDB
1 از 10
67% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    جرمی لویپون

  • تعداد بازدید :

    706 بار

  • قسمت اول - فصل 1 زندگی نامه پل پوگبا

    اشتراک

    پل پوگبای 28 ساله که یکی از عوامل قهرمانی فرانسه در جام جهانی بود، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال روی کره زمین است. پایان فصل نزدیک است و یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده. پل در نقطه عطفی در دوران حرفه ای خود قرار دارد. آیا او باید باشگاه فعلی خود یعنی منچستریونایتد را ترک کند یا با آنها قرارداد جدیدی امضا کند؟

  • قسمت دوم - فصل 1 زندگی نامه پل پوگبا

    اشتراک

    پل پوگبا در حالی که فصل به پایان می رسد، بین آینده ای نامشخص و نزدیک شدن سریع به جام ملت های اروپا تحت فشار زیادی قرار دارد. اما او همیشه می تواند روی خانواده اش حساب کند. پل قبل از اینکه به تیم ملی فرانسه ملحق شود، به زادگاهش برمی گردد. بازگشت به جایی که همه چیز از آن جا شروع شد.

  • قسمت سوم - فصل 1 زندگی نامه پل پوگبا

    اشتراک

    به عنوان قهرمان جهان، پل پوگبا و خروس ها قصد دارند موفقیت خود را در جام ملت های اروپا تکرار کنند. در پشت صحنه، شایعات در مورد آینده پل بسیار زیاد است. در حالی که او موفق می شود خود را به عنوان رهبر تیم فرانسه از طریق نمایش های داخل زمین ثابت کند، هیچ چیز دیگری طبق برنامه پیش نمی رود.

  • قسمت چهارم - فصل 1 زندگی نامه پل پوگبا

    اشتراک

    پس از نتایج ناامیدکننده ای که در جام ملت‌های اروپا به دست آمد، پل پوگبا با خانواده‌اش در میامی استراحت می‌کند. با وجود اینکه او هنوز چیزی در مورد آینده خود نمی داند، اما برای شروعی فوق العاده در فصل جدید تمرین می کند. در اروپا صحبت های زیادی درباره انتقال او در حال انجام است. در پشت صحنه، ایجنت او، مینو رایولا، سخت روی آن کار می کند.

  • قسمت پنجم - فصل 1 زندگی نامه پل پوگبا

    اشتراک

    فصل شروع شده است. پل پوگبا که هنوز در منچستر بازی می کند، اکنون بر روی اهداف جدید خود متمرکز شده است: کسب عناوین قهرمانی با باشگاه و تیم ملی خود. اما هنوز علامت سوالی بر سر آینده او وجود دارد. به زودی، پل آزاد خواهد بود تا با هر باشگاهی که می خواهد قرارداد امضا کند. او کدام باشگاه را انتخاب خواهد کرد؟

زندگی نامه پل پوگبا The Pogmentary

پل پوگبا ستاره ورزشی، قهرمان فوتبال جهان و بازیکن منچستریونایتد است. او شخصیتی غیر معمول در داخل و خارج از زمین دارد اما در حال حاضر به نقطه عطفی در زندگی خود رسیده است.

او رویای کمک به کشورش برای کسب یک قهرمانی جدید را در سر می پروراند اما باید تصمیم بگیرد که در منچستر بماند یا نه. تصمیمی که هم آینده شغلی و هم زندگی خانوادگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

مستند سریالی زندگی نامه پل پوگبا، در پنج قسمت به اتفاقات و حواشی این ستاره فوتبال می پردازد. افرادی هم چون سر الکس فرگوسن، آنتونی گریزمان و مینو رایولا در این مجموعه حضور دارند و پیرامون اتفاقات زندگی این ستاره فرانسوی به گفتگو می پردازند.

سریال-مستند زندگی نامه پل پوگبا را می توانید با زیرنویس فارسی در موتوراسپورتیو تماشا کنید…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!