بایرن مونیخ ؛ پشت پرده افسانه 2021
بایرن مونیخ ؛ پشت پرده افسانه 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بایرن مونیخ ؛ پشت پرده افسانه 2021

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    سیمون ورهوفن، نپوموک وی. فیشر

  • تعداد بازدید :

    1119 بار

  • قسمت اول - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز باشگاه روی قهرمانی آلمان است. مدیریت تغییرات پرسنلی را مورد بحث قرار می دهد در حالی که برنامه جوانان الهام بخش نسل جدیدی از بازیکنان است.

  • قسمت دوم - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    بازیکنانی که در سال های اخیر منبع قدرت تیم بوده اند، باشگاه را ترک می کنند. کارل هاینز رومنیگه جایگاهش را به اولیور کان می دهد. با سرمربی جدید تیم برای فصل آینده آماده می شود.

  • قسمت سوم - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    چالش بعدی تیم لیگ قهرمانان است و هانسی فلیک سرمربی تیم با فشار مردم مواجه می شود.

  • قسمت چهارم - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    باشگاه خود را به عنوان یک برند جهانی نشان می دهد. رابرت لواندوفسکی در مراسم اهدای جایزه همراه است. نگاهی به این که چگونه این باشگاه در طول سال ها به یک وزنه سنگین در فوتبال اروپا تبدیل شده است خواهد داشت...

  • قسمت پنجم - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    هانسی فلیک در آستانه انجام موفق ترین فصل در تاریخ باشگاه است. در عین حال، مدیریت باشگاه سنتی مملو از بازیکنان افسانه ای با تحولات بزرگی روبرو است.

  • قسمت ششم - فصل 1 مستند بایرن مونیخ

    اشتراک

    پس از موفقیت در دوحه، تیم باید با واقعیت تلخ زندگی روزمره در بوندسلیگا روبرو شود. الیور کان پروژه ویژه ای برای آینده دارد.

داستان مستند FC Bayern – Behind the Legend

سریال مستند بایرن مونیخ ؛ پشت پرده افسانه، تیم بایرن را در طول فصل 2020-21 دنبال خواهد کرد، که در آن آنها قهرمان سه گانه – قهرمانی در بوندسلیگا، لیگ قهرمانان و سوپر جام فوتبال آلمان – شدند در حالی که با پیامدهای همه گیری کووید-19 مقابله می کردند.

در حالی که این سریال کاملاً مثل «همه یا هیچ» نیست (مستند هایی با این نام که در آرشیو سایت نیز قرار دارد)، فرض بر این است که این سریال همان قالب را خواهد داشت.

بسیار شبیه قسمت های قبلی مستند های مشابه، بینندگان می توانند به پشت صحنه فیلم های تیم و کادر مربیگری بایرن دسترسی اختصاصی داشته باشند و انتقال بین هانسی فلیک و یولیان ناگلزمان، جایگزین او نیز پوشش داده شود.

مصاحبه با بزرگ‌ترین ستاره‌های باشگاه مانند روبرت لواندوفسکی و مانوئل نویر حتماً انجام خواهد شد، همراه با پوشش‌دهی مستقیم از عملکرد درونی باشگاه.

الیور کان، مدیرعامل بایرن درباره این مجموعه مستند گفت: «ما از انتشار مستند بایرن پشت پرده افسانه پشت بسیار خرسندیم. در این مستند، هواداران ما نزدیک‌تر از همیشه باشگاه را تجربه خواهند کرد: چگونگی کار اف سی بایرن، با تمام ویژگی‌ها و جنبه‌هایش.”

تمام قسمت های سریال بایرن با زیرنویس فارسی در موتوراسپورتیو قرار داده شده است.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!