بهترین های تنیس
بهترین های تنیس
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های تنیس

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    728 بار

  • فینال ویمبلدون 2008 ؛ فدرر و نادال

    اشتراک

    پیروزی راجر فدرر در 5 ست بر رافائل نادال در فینال ویمبلدون 2007 ممکن است در این لیست باشد اگر بازی مجدد آنها در فینال ویمبلدون 2008 نبود.

  • فینال ویمبلدون 1980 ؛ بیورن بورگ و جان مک انرو

    اشتراک

    بازی 22 دقیقه ای و 34 امتیازی در ست چهارم در فینال ویمبلدون 1980 بین جان مک انرو و بیورن بورگ از نظر درام بر همه رقبای برتری دارد.

  • فینال اوپن استرالیا 2012 ؛ نادال و جوکوویچ

    اشتراک

    طولانی ترین فینال گرند اسلم در تاریخ تنیس است و نواک جوکوویچ برنده آن شد....

  • فینال ویمبلدون 2019 ؛ فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    در بالای لیست، فینال ویمبلدون قرار دارد که نیازی به معرفی ندارد. نواک جوکوویچ و راجر فدرر برای سومین بار در فینال ویمبلدون با یکدیگر مواجه شدند...

  • فینال ویمبلدون 2014 ؛ راجر فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    پیروزی نواک جوکوویچ در پنج ست در فینال ویمبلدون 2014 در شماره 4 قرار دارد. او راجر فدرر را 6-7 6-4 7-6 5-7 6-4 شکست داد و دومین عنوان خود را در چمن های SW19 به دست آورد...

  • فینال ویمبلدون 2009 ؛ رادیک و فدرر

    اشتراک

    پیت سامپراس 14 عنوان گرند اسلم تک نفره استاندارد را در اختیار داشت تا اینکه فدرر پانزدهمین عنوان خود را به دست آورد - و مسابقه سه جانبه هیجان انگیزی را با نادال و جوکوویچ آغاز کرد ...

  • اوپن امریکا 2012 ؛ اندی ماری و جوکوویچ

    اشتراک

    فینال انفرادی مردان اوپن امریکا در سال 2012، اندی موری نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی را با نتایج ۷–۶، ۷–۵، ۲–۶، ۳–۶، ۶–۲ شکست داد و برنده مسابقه شد.

  • فینال اوپن استرالیا 2017 ؛ نادال و فدرر

    اشتراک

    با گذشت سال ها و افزایش مصدومیت ها، به نظر می رسید که پیروزی فدرر در سال 2012 در ویمبلدون آخرین پیروزی بزرگ دوران حرفه ای او باشد....

  • فینال ویمبلدون 2014 ؛ راجر فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    پیروزی نواک جوکوویچ در پنج ست در فینال ویمبلدون 2014 در شماره 4 قرار دارد. او راجر فدرر را 6-7 6-4 7-6 5-7 6-4 شکست داد و دومین عنوان خود را در چمن های SW19 به دست آورد...

  • یک چهارم نهایی اوپن آمریکا 2001 ؛ آندره آغاسی و سمپراس

    اشتراک

    سمپراس آغاسی را در چهار ست تای بریک در یک مسابقه شبانه یک چهارم نهایی در سال 2001 شکست داد که به طور جهانی یکی از بهترین مسابقات تاریخ آزاد ایالات متحده محسوب می شود...

  • نیمه نهایی اوپن استرالیا 2009 ؛ فرناندو ورداسکو و نادال

    اشتراک

    فرناندو ورداسکو پس از ناراحتی اندی ماری در مرحله یک چهارم نهایی اوپن استرالیا در سال 2009 با همکار اسپانیایی خود رافائل نادال دیدار کرد..

تنیس Tennis

تنیس یک ورزش راکتی است که یا به صورت انفرادی در برابر یک حریف منفرد (انفرادی) یا بین دو تیم از هر دو بازیکن (دو نفره) بازی می شود.

هر بازیکن از یک راکت تنیس که با طناب بسته شده است برای ضربه زدن به یک توپ لاستیکی توخالی پوشیده شده با نمد روی تور یا اطراف تور و به زمین حریف استفاده می کند.

هدف بازی مانور دادن توپ به گونه ای است که حریف قادر به بازی برگشت معتبر نباشد. بازیکنی که نتواند توپ را به طور معتبر برگرداند، امتیازی کسب نخواهد کرد، در حالی که بازیکن مقابل کسب خواهد کرد.

تنیس یک ورزش المپیکی است و در تمام سطوح جامعه و در تمام سنین انجام می شود. هر کسی که می تواند راکت در دست بگیرد، از جمله افراد ویلچر می تواند این ورزش را انجام دهد.

بازی مدرن تنیس در بیرمنگام انگلستان در اواخر قرن نوزدهم به عنوان تنیس روی چمن آغاز شد. این ورزش ارتباط نزدیکی با بازی‌های مختلف میدانی (چمن) مانند کراکت و بیسبال دارد.

چهار تورنمنت گرند اسلم بسیار محبوب هستند: اوپن استرالیا که در زمین هاردکورت بازی می شود. اوپن فرانسه که در زمین های خاکی قرمز بازی شد. ویمبلدون، بازی در زمین چمن و اوپن امریکا همچنین در هاردکورت.

شما می توانید بهترین و تماشایی ترین مسابقات و بازی های تنیس را در زیر تماشا یا دانلود کنید…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!