بهترین های سباستین فتل
بهترین های سباستین فتل
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های سباستین فتل

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2343 بار

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2013

    اشتراک

    تصمیم فتل برای سرپیچی از دستورات تیم ردبول و عبور از هم تیمی خود مارک وبر برای پیروزی در گرندپری مالزی 2013، بحث برانگیزترین لحظه در تاریخ اخیر فرمول یک بود.

  • گرندپری فرمول یک برزیل 2012

    اشتراک

    یک شروع بسیار محتاطانه، در پشت یک عملکرد انتخابی عصبی، تقریباً پس از چهار پیچ به فاجعه منجر شد، زمانی که راننده ردبول توسط ویلیامز برونو سنا آسیب دید...

  • گرندپری فرمول یک ابوظبی 2010

    اشتراک

    پیش از پایان فصل 2010، فتل با 15 امتیاز فاصله از فرناندو آلونسو، پیشتاز قهرمانی مسابقات عقب بود.

  • گرندپری فرمول یک سنگاپور 2013

    اشتراک

    جایزه بزرگ فرمول 1 سنگاپور در سال 2013 اوج سلطه چهار ساله فتل بود.

  • گرندپری فرمول یک ابوظبی 2012

    اشتراک

    وتل پس از انتخاب برای شروع از پیت لین - به تیم اجازه داد تا ماشینش را برای سبقت گرفتن آماده کند - یک مسترکلاس را در مسابقه ایجاد کرد و هوشمندانه و کارآمد از همتایان خود سبقت گرفت....

  • گرندپری فرمول یک هند 2011

    اشتراک

    این فتل معمولی دوران ردبول بود. او شروعی تمیز از خط یک داشت، دور اول را فوق‌العاده رانندگی کرد تا از خطر دور بماند، همه را از محدوده دی ار اس دور نگه داشت....

  • گرندپری فرمول یک ابوظبی 2013

    اشتراک

    فتل توسط مارک وبر، هم تیمی اش در تعیین خط شکست خورد، اما او در همان ابتدا برتری را بدست آورد، در حالی که ردبول دیگر برای یافتن راهی با مرسدس نیکو روزبرگ می جنگید.

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2015

    اشتراک

    در حالی که فتل اولین برد تیم ایتالیایی در دوره توربو هیبریدی را در دومین مسابقه خود با لباس قرمز به ثمر رساند، روی جلد مجله اتواسپورت امد: «فراری بازگشته است».

  • گرندپری فرمول یک بریتانیا 2018

    اشتراک

    فتل و فراری در طول مبارزات قهرمانی خود در سال‌های 2017 و 2018 برابر همیلتون و مرسدس 10 مسابقه را بردند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه این مسابقه شگفت‌انگیز بودند.

  • گرندپری فرمول یک اسپانیا 2011

    اشتراک

  • گرندپری فرمول یک ایتالیا 2011

    اشتراک

    آلونسو در شروع، درست قبل از اینکه خودروی ایمنی برای برخورد در پیچ اول فراخوانده شود، فتل را از پا درآورده بود...

  • گرندپری فرمول یک هند 2013

    اشتراک

    زمان هایی در دوران ردبول-فتل وجود داشت که نیاز به مراقبت از تایرهای پیرلی برخی از مزیت های این ترکیب را پنهان می کرد. مطمئناً در بسیاری از مسابقات سال 2013 چنین بود...

  • گرندپری فرمول یک ایتالیا 2008

    اشتراک

    فتل مطمئناً پس از سال 2008 راننده بهتری شد، اما این شرایط پیروزی - بی‌تجربه بودن او، ماشین غیرمعمول و شرایط دشوار - است که این مسابقه را مهم میکند....

  • گرندپری فرمول یک سنگاپور 2019

    اشتراک

    وتل پس از چند عملکرد چشمگیر از هم تیمی جوان خود، چارلز لکلرک، در گرندپری 2019 سنگاپور برای پیروزی به میدان رفت...

سباستین فتل Sebastian Vettel

سباستین فتل یک راننده مسابقه ای آلمانی است که برای ردبول، اسکودریا فراری و استون مارتین در فرمول یک رانندگی کرده است.

او که چهار بار قهرمان فرمول یک جهان شده است، یکی از تنها چهار راننده ایست که چهار یا بیشتر عنوان قهرمانی را کسب کرده است. گرسنگی بی‌وقفه‌اش برای پیروزی باعث شد تا جوان‌ترین برنده مسابقه، جوان‌ترین قهرمان رانندگان و جوان‌ترین قهرمان دو، سه‌گانه و چهارگانه جهان در فرمول یک شود.

دیتریش ماتشیتز، مالک ردبول، او را مردی جوان با پتانسیل فوق العاده توصیف کرد. او سریع، باهوش و به جنبه فنی بسیار علاقه مند است.

او اغلب به دلیل سبک رانندگی، تمرکز و نقشی که با مهندسانش در پشت صحنه بازی می کند، با راننده بازنشسته آلمانی مسابقه مایکل شوماخر مقایسه می کنند.

او علاقه زیادی به طراحی های مختلف کلاه ایمنی دارد و از نزدیک با طراحان همکاری می کند. در سال 2012، پنجاهمین طراحی کلاه خود را جشن گرفت. اما پس از انتقال به تیم فراری، او گفت که دیگر طرح های کلاه خود را اغلب تغییر نخواهد داد.

او همیشه به ماشین‌هایش لقب می‌دهد، زیرا معتقد است که داشتن رابطه نزدیک با یک ماشین مهم است. او فکر می کند که یک ماشین باید به نام یک دختر نامگذاری شود.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های سباستین وتل در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!