بهترین های محمد علی کلی
بهترین های محمد علی کلی
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های محمد علی کلی

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    821 بار

  • محمد علی و جورج فورمن 1974

    اشتراک

    یک دهه پس از سرنگونی لیستون، نسخه 32 ساله علی با اتفاق بزرگ بعدی روبرو شد: جورج فورمن 25 ساله که با 34 ناک اوت و توقف دو راند هر دو فریزر و کن نورتون، 37-0 بود...

  • محمد علی و جو فریزر 1975

    اشتراک

    نه علی و نه فریزر در سال 1975 مانند چهار سال قبل نبودند. اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند برای تولید یک مبارزه کلاسیک دور هم جمع شوند...

  • محمد علی و سانی لیستون 1964

    اشتراک

    افسانه باید از جایی شروع می شد، درست است؟ در این مورد، زمانی بود که یک بچه 22 ساله بی‌ادب و اثبات‌نشده در مقابل یک کهنه‌کار که پیروز شده بود...

  • محمد علی و جو فریزر 1971

    اشتراک

    اغلب اینطور نیست که باخت در فهرست بهترین های یک ورزشکار قرار بگیرد. اما شرایط مسابقه بین علی فریز متفاوت بود...

  • محمد علی و لئون اسپینکس 1978

    اشتراک

    علی دو بار در 57 مبارزه شکست خورده بود قبل از اینکه کمتر از دو سال پس از طلایی شدن در بازی‌های المپیک تابستانی 1976 در مونترال، لئون اسپینکس تازه‌کار هفت مبارزه‌ای را شکست داده باشد...

  • محمد علی و کلیولند ویلیامز 1966

    اشتراک

    اگر لیستی را فقط بر اساس مهارت درجه بندی کنید، این ممکن است اوج مبارزه علی بوده باشد. این هفتمین دفاع از سلطنتی بود که هنوز به سه سال نرسیده بود...

  • محمد علی و ارنی ترل 1967

    اشتراک

    برای کسانی که علی را به‌عنوان یک جنگجوی باهوش اما عموماً دوست‌داشتنی به یاد می‌آورند، مسابقه او با ارنی ترل در سال 1967 می‌تواند یک افشاگری تلخ باشد.

  • محمد علی و ارنی شاورز 1977

    اشتراک

    از آنجایی که او با سخنانش در بیرون بسیار به یاد ماندنی بود، مردم گاهی از این واقعیت غافل می شوند که علی به طور مداوم قلب و هوش خود را در داخل رینگ به نمایش می گذاشت.

  • محمد علی و جو فریزر 1974

    اشتراک

    اگرچه چشم انداز سنگین وزن از زمان اولین روبرویی آنها در ...

  • محمد علی و چاک وپنر 1975

    اشتراک

    علی یک مبارز 33 ساله بود و بهترین استراتژی تهاجمی از آن وپنر بود...

محمد علی کلی Muhammad Ali

محمد علی کلی بوکسور قهرمان المپیک و جهان بود که همچنین دارای شخصیت منحصر به فردی بود که مبتنی بر خودباوری و اعتقادات مذهبی و سیاسی قوی بود.

در سال 1999، علی توسط اسپوتز ایلستریتد به عنوان “ورزشکار قرن” معرفی شد. او سه بار قهرمان مسابقات بوکس سنگین وزن جهان شد و قهرمانی فدراسیون بوکس آمریکای شمالی و همچنین مدال طلای المپیک را به دست آورد.

علی در سال 1942 در لوئیزویل، کنتاکی به دنیا آمد. نام او از نام پدرش، کاسیوس مارسلوس کلی، پدر، (از نام کاسیوس کلی، سیاستمدار و سیاستمدار قرن نوزدهم) گرفته شد. علی بعد از پیوستن به اسلام نام خود را تغییر داد.

او در چندین مسابقه تاریخی بوکس جنگید، مانند مبارزات تبلیغاتی خود با سانی لیستون، جو فریزر (از جمله مبارزه قرن، بزرگترین رویداد بوکس تا آن زمان)، تریلا در مانیل، و مبارزه او با جورج فورمن.

در خارج از بوکس، علی به عنوان یک هنرمند حرفه ای به موفقیت دست یافت و دو آلبوم استودیویی منتشر کرد: من بهترین هستم! (1963) و ماجراهای علی و گروهش در برابر آقای پوسیدگی دندان (1976).

او همچنین به عنوان یک بازیگر و نویسنده، با انتشار دو زندگی نامه، به ایفای نقش پرداخت. علی در سال 1981 از بوکس بازنشسته شد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های محمد علی کلی در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!