بهترین های جنسن باتن
بهترین های جنسن باتن
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های جنسن باتن

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1372 بار

  • گرندپری فرمول یک آلمان 2000

    اشتراک

    باتن که اولین مسابقه خود را برای ویلیامز در سن 20 سالگی در فصل 2000 انجام داد، از همان ابتدا همه را تحت تأثیر قرار داد....

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2002

    اشتراک

    متأسفانه، نرسیدن به سکو مشخصه سال های اولیه باتن در فرمول یک بود. شاید دردناک ترین نزدیکی دو سال بعد در گرندپری مالزی رخ داد.

  • گرندپری فرمول یک مجارستان 2006

    اشتراک

    باتن توانایی خود را در آب و هوای مرطوب نشان داد تا اولین پیروزی خود را در فرمول 1 علیرغم شروع از رتبه چهاردهم کسب کند.

  • گرندپری فرمول یک بحرین 2009

    اشتراک

    برد او در بحرین در دور چهارم بسیار استادانه بود. باتن با حفظ جایگاه چهارم جدول خود در شروع، باید از مک لارن مجهز به KERS از لوئیس همیلتون پیشی بگیرد...

  • گرندپری فرمول یک موناکو 2009

    اشتراک

    شاید خاطره انگیزترین پیروزی باتن در اوایل سال 2009 در موناکو رقم خورد...

  • گرندپری فرمول یک برزیل 2009

    اشتراک

    کسب مقام پنجم دقیقاً به‌عنوان قاطع‌ترین راه برای کسب عنوان قهرمانی جهان توسط یک راننده محسوب نمی‌شود، اما برای باتن در اینترلاگوس در سال 2009 کافی بود...

  • گرندپری فرمول یک استرالیا 2010

    اشتراک

    باتن در گرندپری فرمول یک استرالیا 2010 به منتقدان جواب لازم را در دومین مسابقه اش با مک لارن داد...

  • گرندپری فرمول یک کانادا 2011

    اشتراک

    بدون شک این به یاد ماندنی ترین برد باتن بود. در حالی که ماهیت لحظه برنده شدن راننده مک لارن در مسابقه به خودی خود به اندازه کافی هیجان انگیز بود...

  • گرندپری فرمول یک ژاپن 2011

    اشتراک

    سال 2011 سال سلطه فتل بود، اما در حالی که آلمانی دومین عنوان خود را در سوزوکا به دست آورد، این باتن بود که با یک حرکت استادانه به سمت پیروزی، تیتر اخبار را به خود اختصاص داد.

  • گرندپری فرمول یک بلژیک 2012

    اشتراک

    باتن در سال 2012 در اسپا-فرانکورشامپ در یک کلاس دیگر بود....

جنسن باتن Jenson Button

جنسن باتن (زاده ۱۹ ژانویه ۱۹۸۰) یک راننده مسابقه‌ای بریتانیایی بوده که در سال 2009 قهرمان مسابقات جهانی فرمول یک شد که برای تیم براون جی پی رانندگی کرد.

پس از دوران حرفه ای خود در فرمول یک، او قهرمان فصل 2018 سری سوپر جی تی در کنار نائوکی یاماموتو شد، که با او یک ماشین مسابقه ای هوندا در تیم کونیمیتسو داشت.

جنسن باتن با حمایت پدرش (و مسابقه‌دهنده سابق رالی‌کراس) جان، رشد سریعی را در رتبه‌های کارتینگ ثبت کرد و با عملکردی بی‌عیب و نقص در مسابقات قهرمانی کارتینگ کادت بریتانیا در سال 1991 آغاز شد که در آن او تمام 34 مسابقه را برد.

موفقیت های بیشتری در کارتینگ به دنبال داشت: او سه بار قهرمان کارتینگ آزاد بریتانیا شد و بعداً جوان ترین برنده رده سوپر A اروپا شد. او همچنین در سال 1997 قهرمان جام یادبود آیرتون سنا شد.

او در مسابقات فرمول 3 مستر در زندوورت پنجم شد، اما در گرندپری فرمول سه ماکائو عملکرد بهتری داشت. او قهرمان فرمول سه ژاپن را تا پرچم تعقیب کرد و تنها 0.035 ثانیه از برنده عقب تر ایستاد.

با نزدیک شدن به پایان فصل مسابقه، باتن اولین طعم فرمول یک را در مک لارن به عنوان جایزه ای که در فصل قبل به دست آورد، تجربه کرد. او همچنین برای تیم جایزه بزرگ پراست تست داد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های جنسن باتن در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!