یو اف سی 266 ؛ الکساندر ولکانوفسکی و برایان اورتگا
یو اف سی 266 ؛ الکساندر ولکانوفسکی و برایان اورتگا
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

یو اف سی 266 ؛ الکساندر ولکانوفسکی و برایان اورتگا

  • رزمی
  • آمریکا - 2021
  • مسابقات
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1215 بار

الکساندر ولکانوفسکی و برایان اورتگا Volkanovski vs Ortega

پس از یک وقفه یک ساله به دلیل همه گیری کووید، رسانه ها خبر از برگزاری رویداد یو اف سی 266 در لاس وگاس آمریکا دادند. ولکانوسکی قرار بود از عنوان قهرمانی خود مقابل اورتگا در یو اف سی 260 در ماه مارس دفاع کند اما به دلیل مثبت شدن تست کرونای دو ورزشکار، این رویداد به تاخیر افتاد تا در این مبارزه، شاهد تقابل این دو باشیم.

یو اف سی 266 UFC

ولکانوفسکی با رکورد 1-22 پا به این مبارزه گذاشت. تنها شکست این مبارز، به قبل از پیوستن او به یو اف سی برمی گردد. او تنها در چهارمین مبارزه حرفه ای خود شکست خورده و پس از آن در تمامی مبارزات پیروز بوده است. ولکانوفسکی با پیروزی بر هالووی در یو اف سی 245 به عنوان قهرمان این وزن شناخته شد. هالووی پس از این شکست خواستار مبارزه مجدد شد که مورد موافقت ولکانوفسکی قرار گرفت. او برای بار دوم هالووی را این بار در رویداد یو اف سی 251 شکست داد تا بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان این وزن باقی بماند.

اورتگا با رکورد 1-15 وارد این مبارزه شد. او در دسامبر 2018 برای کسب عنوان قهرمانی در رویداد یو اف سی 231 مقابل هالووی قرار گرفت. در نهایت هالووی توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و تنها شکست اورتگا در دوران حرفه اش را به او تحمیل کند. پس از آن اورتگا دچار مصدومیتی از ناحیه زانو شد و مدتی از قفس دور بود. بعد از بهبود وضعیت زانو او به مبارزات برگشت و پس از شکست دادن مبارز کره ای، سون، در مقابل الکساندر ولکانوفسکی قرار گرفت.

 

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!