فینال تنیس اوپن استرالیا 2022 ؛ نادال و مدودف
فینال تنیس اوپن استرالیا 2022 ؛ نادال و مدودف
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال تنیس اوپن استرالیا 2022 ؛ نادال و مدودف

100% پسندیدن
  • 12
    بالای 12 سال
  • تعداد بازدید :

    1498 بار

تنیس اوپن استرالیا 2022 Australian Open

تنیس اوپن استرالیا 2022، اولین گرند اسلم سال است که از 17 تا 30 ژانویه در ملبورن پارک برگزار می شود. این رقابت ها، یکصد و دهمین دوره مسابقات اوپن استرالیا است. این مسابقات شامل رویدادهایی برای بازیکنان حرفه ای در رقابت هایی یک نفره، دونفره و دونفره مختلط است.

نواک جوکوویچ و نائومی اوزاکا به ترتیب قهرمانان سال 2021 در انفرادی مردان و انفرادی زنان بودند. جوکوویچ پس از لغو ویزای وی توسط وزیر استرالیا الکس هاوک به دلیل واکسینه نشدن و اینکه حضور او در ملبورن ممکن است احساسات ضد واکسیناسیون را تقویت کند، نتوانست در مسابقات شرکت کند.

رافائل نادال و دنیل مدودف

نادال قهرمان سال ۲۰۰۹ اوپن استرالیا به دنبال رسیدن به رکورد ۲۱ قهرمانی گرند اسلم و عبور از فدرر و جوکوویچ است و از آن طرف، دنیل مدودف نایب قهرمان دوره قبل پس از فتح اوپن آمریکا مصمم است تا با کسب دومین گرند اسلم خود برای اولین بار به صدر رده‌بندی جهانی برسد.

ماتادور با پیروزی در فینال می‌تواند بعد از نواک جوکوویچ به دومین بازیکنی در دوران مدرن تنیس (و چهارمین بازیکن در تاریخ بعد از امرسون، لیور و جوکوویچ) تبدیل شود که در هر چهار گرند اسلم دست کم دو مرتبه قهرمان می‌شود.

این دومین باری است که نادال و مدودف در فینال یک گرند اسلم با یک‌دیگر روبرو می‌شوند. در فینال قبلی که به مسابقات اوپن آمریکا ۲۰۱۹ باز می‌گردد رافائل نادال در جدالی تماشایی که به ست پنجم کشیده شد حریف روس را مغلوب کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!