نقطه کور 2009
نقطه کور 2009
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

نقطه کور 2009

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    جان لی هنکوک

  • تعداد بازدید :

    1469 بار

درباره فیلم The Blind Side

نقطه کور، یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال 2009 است که توسط جان لی هنکوک نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس کتاب The Blind Side: Evolution of a Game نوشته مایکل لوئیس در سال 2006 ساخته شده است.

این فیلم داستان مایکل اوهر، بازیکن خط حمله فوتبال آمریکایی است که با کمک پدر – مادر خوانده خود، شان و لی آن توهی بر فقر غلبه کرد تا در لیگ ملی فوتبال (NFL)بازی کند. .

ساندرا بولاک در نقش لی آن توحی، تیم مک گراو در نقش شان توهی و کوئینتون آرون در نقش اوهر بازی می کنند. این فیلم از نظر تجاری موفقیت آمیز بود و 309 میلیون دلار با بودجه 29 میلیون دلار به دست آورد. عملکرد بولاک مورد استقبال جهانی قرار گرفت و منجر به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. بولاک همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم سینمایی – درام نیز شد.

داستان فیلم نقطه کور

مایکل نمی داند پدرش کیست و مادرش معتاد به مواد مخدر است. مایکل تحصیلات رسمی کمی داشته و مهارت های کمی برای یادگیری دارد. لی لی این مسئولیت را بر عهده می گیرد و اطمینان می دهد که مرد جوان از هر فرصتی برای موفقیت برخوردار است.

وقتی مایکل به فوتبال ابراز علاقه می کند، او تمام تلاش خود را برای کمک به مایکل انجام می دهد، از جمله ایده هایی در مورد نحوه استفاده بهینه از مهارتهای مایکل به مربی. آنها نه تنها خانه ای دوست داشتنی برای او فراهم می کنند، بلکه یک معلم را نیز استخدام می کنند تا به او کمک کند تا نمرات خود را تا حدی ارتقا دهد که واجد شرایط بورسیه ورزشی NCAA Division I باشد. مایکل اوهر اولین انتخاب دور بالتیمور ریونز در درفت NFL 2009 بود…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!