کرید (تمام قسمت ها)
کرید (تمام قسمت ها)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

کرید (تمام قسمت ها)

  • رزمی فیلم
  • ایالات متحده - 2023 / زیرنویس فارسی
  • ورزشی - درام
IMDB
7.2 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    مایکل بی جردن

  • تعداد بازدید :

    785 بار

  • کرید 3 2023

    اشتراک

    آدونیس کرید که هنوز بر دنیای بوکس سلطه دارد، در زندگی حرفه ای و خانوادگی خود پیشرفت می کند. وقتی دامیان، دوست دوران کودکی و اعجوبه‌ی سابق بوکس، پس از گذراندن دوران زندان دوباره ظاهر می‌شود، مشتاق است ثابت کند که شایسته حضور در رینگ است....

  • کرید 2 2018

    اشتراک

    در فیلم کرید 2 محصول 2018 آدونیس کرید (مایکل بی‌جردن)، که توسط راکی بالبوآ (سیلوستر استالونه) در حال آموزش دیدن است و به تازگی قهرمانی جهان را در رشته سنگین وزن بدست آورده است، بایستی تا با ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو (دولف لاندرگن)، مبارزه کند و…

  • کرید 2015

    اشتراک

    در فیلم کرید محصول 2015 ، یک قهرمان اسبق بوکس به نام راکی که حال به مربی گری می پردازد ، درخواست دوست قدیمی اش را که آموزش پسرآدونیس جانسون، که او نیز یک بوکسور است را می پذیرد. حال راکی تمامی تلاش خود را صرف آموزش این بوکور جوان می کند تا بتواند به قولی که به دوست قدیمی اش داده است ، وفا کند ولی ….

کالکشن فیلم کرید Creed

کرید یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی رایان کوگلر است که با همکاری آرون کاوینگتون فیلمنامه را نوشته است. این اولین اسپین آف و هفتمین قسمت از مجموعه فیلم های راکی ​​است.

مایکل بی جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، تونی بلیو و گراهام مک‌تاویش در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، بوکسور آماتور آدونیس کرید (جردن) توسط راکی ​​بالبوآ (استالونه)، رقیب سابق و تبدیل به دوست پدر آدونیس، آپولو کرید، آموزش و راهنمایی می شود.

فیلمنامه اصلی کوگلر و کاوینگتون تا آوریل 2014 تکمیل شد، با مشارکت جردن و استالونه نیز تایید شد. بقیه بازیگران تا ژانویه 2015 استخدام شدند، پس از آن، فیلمبرداری اصلی آغاز شد و تا آوریل آن سال به طول انجامید، با مکان های فیلمبرداری از جمله لیورپول، فیلادلفیا، و گینزویل.

کرید در 19 نوامبر 2015 در لس آنجلس نمایش داده شد و در 25 نوامبر در ایالات متحده توسط برادران وارنر پیکچرز همزمان با چهلمین سالگرد تاریخ افتتاحیه در لس آنجلس اکران شد.

اولین سری این فیلم ۱۷۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و تحسین جهانی را از سوی منتقدان دریافت کرد که کارگردانی، فیلمنامه و بازی‌های کوگلر را تحسین کردند.

پس از این فیلم کرید دو (2018) و کرید سه (2023) نیز ساخته شد…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!