یو اف سی 264 ؛ کانر مک گرگور و داستین پوریر 3
یو اف سی 264 ؛ کانر مک گرگور و داستین پوریر 3
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

یو اف سی 264 ؛ کانر مک گرگور و داستین پوریر 3

  • رزمی
  • آمریکا - 2021
  • مسابقات
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2168 بار

کانر مک گرگور و داستین پوریر 3 Conor McGregor vs Dustin Poirier

مبارزه یو اف سی 264 بین کانر مک گرگور و داستین پوریر، روز یکشنبه 20 تیرماه در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد. این رویداد سومین مبارزه بین این دو ورزشکار خواهد بود. اولین مبارزه آن ها در سپتامبر 2014 در رویداد یو اف سی 178 بود که کانر توانست حریف آمریکایی خود را در راند اول ناک اوت کند اما این پایان رویایی این دو مبارز نبود.

آن ها برای انجام یک دیدار مجدد در رویداد یو اف سی 257 رو به روی هم قرار گرفتند. در این مبارزه داستین پوریر برخلاف مبارزه قبل که مقابل حریف نامدار ایرلندی خود حرفی برای گفتن نداشت، توانست در راند دوم کانر مک گرگور را ناک اوت کند و انتقام شکست در مبارزه اول را بگیرد.

این بار در مبارزه سوم، هر دو مبارز عزم خود را برای پیروزی جزم کرده اند تا نام خود را به به عنوان برنده بی قید و شرط این سه گانه پرحاشیه به ثبت برسانند.

یو اف سی 264 UFC

در مبارزه ی ما قبل اصلی این رویداد، استیفن تامپسون و گیلبرت برنز در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. تامپسون دو مبارزه ی قبلی خود را با پیروی پشت سر گذاشته است. در مقابل برخلاف عملکرد خوب برنز در مبارزات اخیر اما او در مبارزه آخر خود در برابر کامارو عثمان شکست سختی را دریافت کرد. امری که او را بیش ازپیش مصمم کرده تا بتواند به مسیر پیروزی بازگردد.

در کارد اصلی مبارزاتی این رویداد شان اومالی قرار بود در برابر لوئیز اسمولکا قرار گیرد که با مصدومیت لوئیز اسمولکا، کریس موتینیو جایگزین وی شد. در نتیجه شان اومالی در برابر کریس موتینیو قرار خواهد گرفت.

کارد مقدماتی این رویدار از ساعت 2:30 بامداد یکشنبه 20 تیر و کارد اصلی از ساعت 6:30 صبح آغاز خواهد شد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!