راکی (تمام قسمت ها)
راکی (تمام قسمت ها)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

راکی (تمام قسمت ها)

IMDB
8.1 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    جان جی آویلدسن - سیلوستر استالونه

  • تعداد بازدید :

    3348 بار

  • راکی بالبوا 2006 (زبان اصلی و زیرنویس فارسی)

    اشتراک

    سی سال پس از به صدا درآمدن اولین زنگ مبارزه، راکی بالبوا از بازنشستگی خارج می شود و دستکش های خود را برای مبارزه نهایی خود علیه قهرمان سنگین وزن کنونی جهان، لین دیکسون به دست می گیرد.

  • راکی 5 1990 (زبان اصلی و زیرنویس فارسی)

    اشتراک

    راکی که بازنشسته شده است مسئولیت باشگاه میکی را بر عهده می گیرد و مربیگری یک ورزشکار جوان که تشنه موفقیت است را قبول می کند.

  • راکی 4 1985 (زبان اصلی و زیرنویس فارسی)

    اشتراک

    راکی، دوست خود آپولو کرید را در دیداری برابر دراگو، بوکسور شکست ناپذیر روس تمرین می دهد اما وقتی در جریان مسابقه آپولو کشته می شود، راکی قسم می خورد که انتقام مرگ دوستش را بگیرد.

  • راکی 3 1982 (دوبله فارسی)

    اشتراک

    راکی بوکسور قهرمان جهان، یک چالش بوکس از جانب کلابر لنگ را می پذیرد و در این مسابقه شکست می خورد. او اعتبار خود را به عنوان یک قهرمان از دست می دهد و باید برای بازپس گیری آن بجنگد.

  • راکی 2 1979 (دوبله فارسی)

    اشتراک

    راکی بالبوا، علی رغم باخت به قهرمان جهان آپولو کرید، احترام افراد رشته بوکس را از آن خود می کند. آپولو از این که نتوانسته به راحتی راکی را شکست دهد ناراضی است، خواستار تکرار بازی با راکی می شود.

  • راکی 1 1976 (دوبله فارسی)

    اشتراک

    راکی بالبوا یک بوکسور کم تجربه، فرصتی پیدا می کند تا با قهرمان سنگین وزن، آپولو کرید مبارزه کند.

داستان فیلم راکی Rocky

راکی یک فیلم در ژانر درام و ورزشی آمریکایی، به کارگردانی جان جی آویلدسن است که اولین سری آن در سال 1976 توسط سیلوستر استالونه نوشته و بازی شده است. داستان فیلم، زندگی یک بوکسور ایتالیایی آمریکایی را روایت می کند که از طبقه کارگر و ضعیف جامعه است.

در این فیلم تالیا شایر در نقش آدریان، برت یانگ در نقش برادر آدریان پائولی، برگس مردیت در نقش مربی راکی و کارل ودزر در مقام قهرمان فعلی (آپولو کرید) بازی می کنند.

کالکشن راکی

فیلم راکی با بودجه ای حدود 1.1 میلیون دلار ساخته شد و توانست 225 میلیون دلار از طریق باکس آفیس جهانی درآمد کسب کند و به پردرآمدترین فیلم سال 1976 تبدیل شود.

این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و باعث تحکیم حرفه استالونه شد به طوریکه بسیاری از منتقدان راکی را آغاز ظهور استالونه به عنوان یک ستاره بزرگ سینمای آن دوره می دانند. از جمله افتخارات دیگر این فیلم، می توان به نامزدی آن در 10 رشته اسکار اشاره کرد که در سه جایزه از جمله بهترین فیلم برنده شد.

بازیگران فیلم

  • سیلوستر استالونه سیلوستر استالونه
0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!