تسلیم ناپذیر 2016
تسلیم ناپذیر 2016
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

تسلیم ناپذیر 2016

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    مایکل جی وایت

  • تعداد بازدید :

    1798 بار

درباره فیلم 2016 Never Back Down: No Surrender

تسلیم ناپذیر، فیلمی در ژانر اکشن محصول سال 2016 به کارگردانی مایکل جی وایت، نویسندگی کریس هاوتی و جی وایت، تهیه کنندگی کریگ باومگارتن و بازیگری جی وایت، جاش بارنت، گیلیان وایت، استیون کواردوس، ناتان جونز و ایسی مورالس است.

این فیلم دنباله فیلم Never Back Down: The Beatdown است و در 7 ژوئن 2016 منتشر شد. در تسلیم ناپذیر که وقایع آن دو سال پس از وقایع فیلم قبلی رخ می دهد، قهرمان سابق یو اف سی، کیس واکر، در مسیر بازگشت دوباره به این مسابقات قرار می گیرد.

داستان فیلم شکست ناپذیر

دو سال می گذرد که کیس واکر دوباره وارد دنیای ورزش های رزمی ترکیبی حرفه ای شده اما از آن خسته شده است. او در حال حاضر در مسابقات آماتور شرکت می کند تا به حریفانش آموزش دهد که چگونه از مهارت های خود استفاده کنند.

پس از چنین مسابقه ای در بومونت تگزاس، کیس با برودی جیمز برخورد می کند. یک دوست قدیمی که یک مبارز هنر های رزمی ترکیبی است. برودی با شرکت تبلیغاتی PFC Combat، که توسط هوگو وگا اداره می شود، قرارداد امضا کرده است. طبق این قرارداد او باید مقابل حریفی ملقب به جانور 7 پا، سزار براگا برای مسابقات PFC در بانکوک مبارزه کند.

برودی از کیس می خواهد تا در تمرین برای مبارزه به او کمک کند، زیرا می داند که کیس باید راه بازگشت خود را پیدا کند و همچنین سعی کند به برودی در این مبارزه دشوار کمک کند. کیس با بی میلی پیشنهاد برودی را می پذیرد و به تایلند سفر می کند.

کیس به خاطر آموزش هایش توسط کبرا اوکانر، یک مبارز جوانتر مورد تمسخر قرار می گیرد. این مورد بهانه ای می شود تا …

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!