تکس مکس موتورز
تکس مکس موتورز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

تکس مکس موتورز

IMDB
6.6 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    مارک کادین

  • تعداد بازدید :

    766 بار

  • قسمت اول - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    رابیت و اسکوتر برای پیدا کردن یک شورولت مدل ۱۹۵۲ به جنوب می‌روند اما به‌جای آن به یک لینکلن کانتیننتال مدل ۱۹۶۶ برمی‌خورند. وس با مشتری‌ای روبرو می‌شود که شرط می‌بندد می‌تواند یک کامارو مدل ۱۹۷۰ آماده برای مسابقه را شکست دهد.

  • قسمت دوم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    خریدهای کارگاه نتوانست جیمی را تحت تأثیر قرار دهد. در همین حال، رابیت هنگام جستجوی قطعات موتورسیکلت «چیف» مدل ۱۹۴۷، به‌سرعت یاد می‌گیرد که اعضای باندهای موتورسواری اهل چانه‌زدن نیستند.

  • قسمت سوم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    شورولت آپاچی مدل ۱۹۶۱ تمام بودجه را می‌بلعد، بنابراین کارگاه امید خود را به ماشینی می‌بندد که به‌ندرت یافت می‌شود، البته بعد از اینکه مرغ‌های واقعی از آن بیرون رانده شوند.

  • قسمت چهارم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    رابیت و اسکوتر یک کوروت مدل ۱۹۷۱ با آسیب‌های بدنه فایبرگلاس پیدا می‌کنند؛ بررسی دقیق‌تر یک موستانگ فاکس‌بادی مشکلات جدیدی را برای کارگاه باردرلند ایجاد می‌کند.

  • قسمت پنجم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    کارگاه با تمام توان روی آماده‌سازی موستانگ برای ورود استیو سالین کار می‌کند؛ وس برای کار روی مونت‌کارلو با تاریخچه‌ای درخشان در مسابقات به‌شدت هیجان‌زده است.

  • قسمت ششم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    رابیت و اسکوتر در مکزیک برای خرید یک مرسدس با رقابت مواجه می‌شوند؛ مونت‌کارلو از قهرمان ناسکار، کایل بوش، تحسین‌های زیادی دریافت می‌کند.

  • قسمت هفتم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    پس از تصمیم کارگاه برای تغییر مسیر، رابیت روی یک لامبورگینی دیابلو ریسک می‌کند. یک مدل مشهور در دنیای خودروهای لوورایدر باعث می‌شود کادیلاک در یک نمایشگاه خودرو بدرخشد.

  • قسمت هشتم - فصل 2 تکس مکس موتورز

    اشتراک

    وس تشخیص مشکل دیابلو را انجام می‌دهد، در حالی که اسکوتر رازی را فاش می‌کند که جیمی را عصبانی می‌کند. رابیت جنگی برای مزایده شورولت سی۱۰ مدل ۱۹۸۴ به راه می‌اندازد.

داستان سریال Tex Mex Motors

در سریال تکس مکس موتورز، آهن‌پاره‌ها در دستان این حرفه‌ای‌ها به جواهر تبدیل می‌شوند؛ کسانی که ماشین‌ها را از مکزیک به ال پاسو می‌آورند تا در این مجموعه‌ی پرجنب‌وجوش، بازسازی‌های اساسی روی آن‌ها انجام دهند.

این مجموعه درباره‌ی بوردرلاین کاستومز Borderline Customs، یک کارگاه بازسازی و سفارشی‌سازی خودرو در ال پاسو، تگزاس است. مالک این کارگاه مایک کوی است، کسی که پیش‌تر نقاش خودرو در Gas Monkey Garage بود.

آن‌ها بیشتر خودروهای کلاسیک را با قیمت ارزان از مکزیک خریداری کرده و سپس در ال پاسو بازسازی و سفارشی‌سازی می‌کنند تا با سود بفروشند.

دیدن برخی از خودروهای جالبی که ساخته بودند جذاب بوده و Borderline Customs یک کسب‌وکار واقعی بوده که در حال فعالیت است.

آن‌ها عملیات روزمره‌ی کارگاه را فیلم‌برداری می‌کنند تا زمانی که اتفاقات کافی برای ساخت یک روایت نیمه‌واقعی رخ دهد. سپس تعداد زیادی صحنه‌ی از پیش‌نوشته‌شده را فیلم‌برداری می‌کنند تا آن روایت را تکمیل کنند.

این مصاحبه بین مایک کوی و ریچارد راولینگز، مالک Gas Monkey Garage، از بسیاری جهات قابل توجه است. از صحبت‌های هر دوی آن‌ها درباره‌ی فرآیند فیلم‌برداری این برنامه‌ها، این برداشت قوی را پیدا میکنیم که اساساً دو دنیای متفاوت وجود دارد: خرید، بازسازی و فروش واقعی خودروهای کلاسیک و آنچه که شرکت تولیدکننده ساخته و به‌گونه‌ای بسته‌بندی کرده که فکر می‌کند…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!