کاپیتان های دنیا 2023
کاپیتان های دنیا 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

کاپیتان های دنیا 2023

IMDB
7.5 از 10
80% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    903 بار

  • قسمت اول - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    مسی مارادونا را به یاد می آورد، تیاگو سیلوا نبردش با سل را به یاد می آورد و تایلر آدامز سعی می کند نگاه جهان را به فوتبال در آمریکا تغییر دهد.

  • قسمت دوم - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    سیمون کیائر درباره قدرت ستاره کیلیان امباپه و سیاست بازی در قطر صحبت می کند. کالیدو کولیبالی همبستگی آفریقایی ها در جام را منعکس می کند.

  • قسمت سوم - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    دور 16 بزرگ به نظر می رسد. استرالیا قصد دارد یک خدا را بیرون بکشد. مایا یوشیدا تلاش می کند تا میراث ژاپن را در مرحله حذفی بازنویسی کند. مراکش تاریخ ساز است.

  • قسمت چهارم - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    رونالدو نیمکت نشین شد. وقتی کرواسی برزیل را حذف کرد، سیلوا آماده واکنش شدید است. رومن سائیس، کاپیتان مراکش در مورد انرژی در قطر صحبت کرد.

  • قسمت پنجم - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    دوستان باشگاهی با رویارویی فرانسه با انگلیس به دشمنان روی می آورند. آرژانتین زخم های قدیمی خود را برای هلند باز کرد. بعدها، دوران حرفه ای لوکا مودریچ در جام حذفی به پایان می رسد.

  • قسمت ششم - فصل 1 کاپیتان های دنیا

    اشتراک

    با تماشای نیمی از جمعیت جهان، مسی در آخرین و حماسی ترین رقابت فوتبال به مصاف امباپه و فرانسه می‌رود.

داستان سریال 2023 Captains of the World

طرفداران فوتبال، خود را برای سفری هیجان انگیز به قلب معتبرترین مسابقات ورزشی آماده کنید، زیرا نتفلیکس از آخرین مستند خود یعنی کاپیتان های دنیا پرده برداری می کند.

این سریال جذاب با تمرکز بر ماجراجویی شش کاپیتان نمادین و تیم هایشان در جام جهانی تاریخی 2022 قطر، نگاهی انحصاری در پشت صحنه به  این رقابت فشرده در خاورمیانه ارائه می دهد.

از رختکن گرفته تا استادیوم ها، کاپیتان های دنیا به تمام 32 تیمی که برای افتخار آفرینی در جام جهانی فوتبال رقابت می کنند، دسترسی انحصاری می دهد. این مستند سریالی وعده فیلم‌هایی از پشت صحنه و مصاحبه با کاپیتان‌ها، بازیکنان برجسته و مربیان را می‌دهد.

مسی و رونالدو در نتفلیکس در مرکز توجه هستند

نتفلیکس اوج و فرودهای مسابقات را به تصویر می کشد و به طرفداران بینشی از زندگی بازیکنان در جریان رویداد شاخص فیفا ارائه می دهد. مصاحبه با هر کاپیتان تیم، طعمی از احساسات و فداکاری را ارائه می دهد که آنها را برای دستیابی به بزرگترین جایزه فوتبال هدایت می کند.

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، فشاری که هر بازیکن احساس می‌کند را خلاصه می‌کند و می‌گوید: «فشار؟ هر بازیکنی اینجا احساس فشار می کند. همانطور که در تریلر دیده می شود، همه می خواهند برنده شوند اما در نهایت، تنها یک تیم قهرمان شد: آرژانتین که با لیونل مسی که هم جام جهانی و هم توپ طلا را به دست آورد.

این مستند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایش‌های ورزشی در تمام دوران به نمایش در می‌آید که فجایع و پیروزی‌های جام جهانی را مرور می‌کند. از رکوردهای مسی با برد بزرگ آرژانتین گرفته تا بزرگترین ناراحتی بازیکنانی مانند رونالدو، هری کین و تیاگو سیلوا، داستان هر زاویه ای از سفر را پوشش می دهد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!