گرن توریسمو 2023
گرن توریسمو 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گرن توریسمو 2023

  • خودرو فیلم
  • ایالات متحده - 2023 / زیرنویس فارسی
  • ورزشی - اکشن - درام
IMDB
6.9 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1197 بار

فیلم گرن توریسمو 2023 Gran Turismo

گرن توریسمو (یا گرن توریزمو) یک فیلم درام ورزشی و بیوگرافی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی نیل بلومکمپ بر اساس فیلمنامه‌ای از جیسون هال و زک بالین است.

نام این فیلم هم بر اساس مجموعه بازی های شبیه ساز مسابقه ای به همین نام است و هم بر اساس داستان واقعی جان ماردنبرو، بازیکن نوجوان گرن توریسمو است که توانسته بود به یک راننده حرفه ای تبدیل شود.

در این فیلم آرچی مادکوه در نقش ماردنبورو در کنار دیوید هاربر، اورلاندو بلوم، دارن بارنت، گری هالیول هورنر و جیمون هونسو بازی می‌کنند.

این فیلم قرار بود در جولای 2013 با تهیه کنندگی مایکل دی لوکا و دانا برونتی و فیلمنامه ای توسط الکس تسه به مرحله ساخت برسد. اما با لغو آن، در ماه مه 2022، اعلام شد که فیلم دوباره در حال توسعه است و بلومکمپ برای کارگردانی به این پروژه پیوست.

گرن توریسمو در 30 ژوئیه 2023 در پیست اسپا بلژیک به نمایش درآمد و در 9 آگوست 2023 در بریتانیا اکران شد. این فیلم در 11 آگوست 2023 در ایالات متحده اکران محدودی را خواهد داشت.

بررسی های اولیه برای این فیلم کمی متفاوت بود. این فیلم به دلیل استفاده از تصادف ماردنبرو در نوربرگ رینگ به عنوان یک عنصر روایی مورد انتقاد قرار گرفت، جایی که نیسان جی تی آر او به هوا رفت و چرخ‌های او روی حصار به به سمت تماشاگران رفت و یک تماشاگر فوت کرد.

1 دیدگاه
  • محسن
    محسن

    فیلم در سایتها دیگه انتشار داده شده،لطفا شما هم قرار بدین

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!