ساخته شده در یک روز ؛ تسلا 2020
ساخته شده در یک روز ؛ تسلا 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

ساخته شده در یک روز ؛ تسلا 2020

  • خودرو فیلم
  • ایالات متحده - 2020 / زیرنویس فارسی
  • مستند
IMDB
8.2 از 10
67% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    جیمز میلار

  • تعداد بازدید :

    1037 بار

داستان مستند ساخته شده در یک روز تسلا

دهه گذشته شاهد انقلابی در تولید بوده است. صرفه اقتصادی به این معنی است که محصولات مورد علاقه ما در مقیاس وسیع در زمان بی سابقه ساخته می شوند.

در حالی که تسهیل لجستیک به این معنی است که تجارت و توزیع جهانی سریعتر از همیشه اتفاق می افتد. این فیلم که بخشی از سریال ساخته شده در یک روز بوده، داستان چگونگی ساخت یکی از بزرگترین برندهای امروزی، یعنی ماشین‌های تسلا در آمریکا است.

آنها در کارخانه تسلا نشان می‌دهند که چگونه اتوماسیون با فناوری پیشرفته، ارتشی از روبات‌ها، همراه با تیم‌هایی از کارمندان ماهر و لجستیک جهانی گرد هم می‌آیند تا ماشین الکتریکی مدل 3 را بسازند.

تسلا، شرکت یک شرکت آمریکایی خودروسازی و انرژی پاک مستقر در آستین، تگزاس است. تسلا وسایل نقلیه الکتریکی (خودروهای الکتریکی و کامیون‌ها)، ذخیره انرژی باتری از خانه تا مقیاس شبکه، پنل‌های خورشیدی و کاشی‌های سقف خورشیدی، و محصولات و خدمات مرتبط را طراحی و تولید می‌کند.

تسلا یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان است و با ارزش بازار بیش از 600 میلیارد دلار، با ارزش ترین خودروساز جهان باقی مانده است.

این شرکت بیشترین فروش جهانی خودروهای برقی باطری و خودروهای برقی پلاگین را داشت و 23 درصد از بازار باتری‌های الکتریکی (صرفاً الکتریکی) و 16 درصد از بازار پلاگین (شامل خودروهای هیبریدی پلاگین) را در سال 2020 به خود اختصاص داد..

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!